  • Data: 2016-06-13 19:45:09
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:njmr0d$n5t$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > LOL
    >
    > Szanowna Oblana Sieroto.
    > To, że nie potrafisz zdać egzaminu na prawko to nie jest nasza wina.
    > Trzy nieudane podejścia to nie tragedia. Sam zdałem za czwartym razem
    > (jak już udało mi się przebrnąć przez plac). Zamiast zachowywać się jak
    > sierota, zapisz się na jazdy(zdaje się, że dalej są obligatoryjne po 3
    > oblaniach) i zdawaj do skutku. Jeździć nauczysz się później.
    > Plonkowanie Myjka (Bogu ducha winnego nawiasem mówiąc) to jedynie objaw
    > infantylności - podobnie jak anonimowość.

    Szanowny Panie Sira Paczu (rozumiem że to indyjskie nazwisko) to zapewne
    prawdziwe dane, a nie jakieś wstrętne anonimowstwo.
    Jak słusznie napisałeś, nie potrafię zdać egzaminu, a nie że nie potrafie
    obsługiwać i poruszać się samochodem, mam dość tutejszego podejścia i
    zapoczątkowałem wątek
    z pytaniem, czy w jakimś kraju europejskim może ktoś zdawał i ma jakieś
    pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej, a zamiast tego pojawiają się
    mądralińscy, którzy na dodatek gówno wiedzą o obecnych przepisach, bo
    obecnie można zdawać do skutku, więc zamknijcie swoje pyszczki i nie
    piszcie jak nie macie nic do powiedzenia w temacie. Może srasz kasą i
    140zł za egzamin to dla Ciebie godzinny zarobek, dla innych jakoś nie.
    Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    słowa pozdro, no błagam.