  • Data: 2016-06-13 18:06:08
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:575ed7c0$0$689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy, że nikt się nie uwziął, tylko chciałbyś żeby Cię łagodnie
    > potraktowano i przymknięto oczy na nieistotne błędy?
    >
    > Ja robiłem "rękaw" 3 razy i na placu nie powinienem był zdać, jeżeli
    > trzymać się linijki. Na szczęście egzaminator mnie zapamiętał z teorii,
    > gdzie jako jedyna osoba miałem tylko jeden błąd i chyba dlatego pozwolił
    > mi wyjechać na miasto. Tam już nie było wątpliwości, że umiem jeździć,
    > więc zdałem.
    >
    > Współczuję, ale wydaje mi się, że powinieneś spróbować jeszcze raz.

    Miałeś szczęście że zyskałeś sympatię instruktora, obecnie by Cię nie
    zapamiętał, gdyż zdaje się na komputerze, a w samochodzie wszystko jest
    rejestrowane, a za cichym przyzwoleniem i wiedzą WORD egzaminotr może
    uwalić Cię za cokolwiek, gdy będzie tego chciał,
    o czym świadczy ilość zdających około 30%. To nie służy eliminacji
    kiepskich kierowców z dróg, tylko zarabianiu na egzaminach, trzeba być
    ślepym, by tego nie widzieć.
    Nie pytam gdzie kupić prawko w ciemnej bramie, czy jak na Ukrainie, tylko
    legalnie zdać w normalniejszym państwie.