  • Data: 2016-06-13 20:06:01
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanowny Panie Sira Paczu (rozumiem że to indyjskie nazwisko) to zapewne
    > prawdziwe dane, a nie jakieś wstrętne anonimowstwo.

    jestem na tej grupie dość długo i część osób mnie kojarzy z imienia i
    nazwiska ponieważ zamiennie używałem w różnych okresach imienia i
    nazwiska, imienia pseudonimu nazwiska jak i samego pseudonimu (jak teraz)
    > Jak słusznie napisałeś, nie potrafię zdać egzaminu, a nie że nie
    > potrafie obsługiwać i poruszać się samochodem, mam dość tutejszego
    > podejścia i zapoczątkowałem wątek
    > z pytaniem, czy w jakimś kraju europejskim może ktoś zdawał i ma jakieś
    > pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej,

    nikt nie wziął ciebie na poważnie bo to idiotyzm

    a zamiast tego pojawiają się
    > mądralińscy, którzy na dodatek gówno wiedzą o obecnych przepisach, bo
    > obecnie można zdawać do skutku, więc zamknijcie swoje pyszczki i nie
    > piszcie jak nie macie nic do powiedzenia w temacie.

    chamstwo i prostactwo

    Może srasz kasą i
    > 140zł za egzamin to dla Ciebie godzinny zarobek, dla innych jakoś nie.

    moje finanse są moją sprawą, ale jeśli ciebie nie stać na 140pln na
    egzamin czy nawet 1000pln dodatkowych kosztów to nie stać ciebie tym
    bardziej na samochód i jego utrzymanie.

    > Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    > potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    > słowa pozdro, no błagam.

    będąc na tej grupie jako świeżaczek szanuj innych użytkowników, jeśli
    chcesz być szanowany. Obrażając innych albo sam wylądujesz w plonkownicy
    albo będziesz obrażany.

    sir