  • Data: 2016-06-13 20:24:46
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:njmsme$p79$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > jestem na tej grupie dość długo i część osób mnie kojarzy z imienia i
    > nazwiska ponieważ zamiennie używałem w różnych okresach imienia i
    > nazwiska, imienia pseudonimu nazwiska jak i samego pseudonimu (jak
    > teraz)

    Jakimś TWA zapachniało, to grupa dostępna publicznie i każdy ma prawo tu
    wejść i zadać pytanie zgodne z tematyką, ja nie mam pojęcia jak się
    nazywasz i nic mnie to nie obchodzi, nie jest mi to do niczego potrzebne.
    Dla mnie jesteś tak samo anonimowy, jak ja dla Ciebie. Możesz sobie być
    Sir Apaczem,
    Sira Paczką, czy Paczką Sera, mi nick wystarczy, jesteśmy na nieformalnej
    grupie dyskusyjnej a nie na wyborach.

    > nikt nie wziął ciebie na poważnie bo to idiotyzm

    Więc ludzie w innych państwach UE/EOG to idioci, nie potrafią zaparkować
    co do linii w kopercie i nie wiedzą jakie wymiary ma tablica
    rejestracyjna,
    nie potarfią też zajechać drogi pieszemu na przejściu, przekraczać
    nagminnie prędkości w mieście, bo to zaobserować można w każdej chwili na
    polskich drogach. Powinni tu się uczyć i być "miszczami" kierownicy jak
    SIRAPACZ, który zapewne jeździ szybko, ale bezpiecznie.

    > a zamiast tego pojawiają się
    >
    > chamstwo i prostactwo

    Niewiedza w temacie.

    > Może srasz kasą i
    >
    > moje finanse są moją sprawą, ale jeśli ciebie nie stać na 140pln na
    > egzamin czy nawet 1000pln dodatkowych kosztów to nie stać ciebie tym
    > bardziej na samochód i jego utrzymanie.

    Co Cię to znowu obchodzi gościu? Czy jest jakiś obowiązek posiadania
    samochodu? Nie muszę mieć własnego, by potrzebne mi było PJ.

    > będąc na tej grupie jako świeżaczek szanuj innych użytkowników, jeśli
    > chcesz być szanowany. Obrażając innych albo sam wylądujesz w plonkownicy
    > albo będziesz obrażany.

    Nie otrzymałem tu żadnego szacunku, więc dostosuje się poziomem.
    Jeśli wszyscy starzy bywalcy tacy są, to wolę tylko tych nowych, niczego
    od was się nie dowiem ,poza tym że jestem idiotą, bo nie potrafię zdać
    polskiego prawa jazdy, a wy zdaliście 10-20 lat temu
    i jesteście boscy.