  • Data: 2009-08-25 22:44:18
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "nenik" napisał:
    > Niby skad plytkarnia ma wiedziec jaki otwor ma byc na takiej bitmapie o
    > rozdzielczosci 72 pikseli .

    wiesz, ja bym bez problemu napisał prosty algorytm w C co by mi z bitmapy
    wyznaczał pozycję otworów i ich średnice, ty pryszcz dla studenta a co
    dopiero dla profesjonalnej firmy?:O)
    skąd płytkarnia ma wiedzieć jakie otwory? a jak mam tej płytkarni to
    wytłumaczyć? jakie dane ma pytający przedstawić płytkarni?:O)

    > Zajmujesz sie projektowaniem obwodow to najtansze komercyjne
    > oprogramowanie kosztuje 160zl

    oprogramowania są darmowe i płatne, poza tym PCB można przygotować w
    dowolnym programie graficznym nie służącym do projektowania PCB:O)

    > przyznaj sie szczerze ze najzwyklej nie chce ci sie rysowac pcb
    > w sofcie do rysowania pcb .

    w czym ja wykonuje projekt płytki to moja sprawa, robie w tym w czym jest mi
    wygodnie, ale nie o to tu chodzi, chodzi o to że jest cała masa programów i
    każdy ma swoje standardy, chodzi o to żeby taka firma zajmująca się
    robieniem płytek potrafiła przyjąć projekt w jakimś ogulnodostępnym i jawnym
    standardzie a nie jakimś tam ich standardzie!:O)

    > oftop nie pisz h.o.jo.we.. bo trzeba to poprawiac przy odpowiedzi na
    > onecie ,
    > taki cenzor

    aż taka cenzura?:O)
    to nie poprawiaj tylko wycinaj i pisz: piiiiiii