  • Data: 2009-08-26 05:40:00
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Aug 2009 00:44:18 +0200, Papa Smerf wrote:

    >wiesz, ja bym bez problemu napisał prosty algorytm w C co by mi z bitmapy
    >wyznaczał pozycję otworów i ich średnice, ty pryszcz dla studenta a co
    >dopiero dla profesjonalnej firmy?:O)

    To napisz taki program. Upublicznij w internecie i miliony amatorow
    beda ci wdzieczne za darmowy konwerter z tif do gerbera.
    A dla plytkarni moze byc platny, a co :-)

    >skąd płytkarnia ma wiedzieć jakie otwory? a jak mam tej płytkarni to
    >wytłumaczyć? jakie dane ma pytający przedstawić płytkarni?:O)

    plik gerbera :-)

    >oprogramowania są darmowe i płatne, poza tym PCB można przygotować w
    >dowolnym programie graficznym nie służącym do projektowania PCB:O)

    Tylko po co uzywac do zadania narzedzi nie nadajacych sie do tego ?

    >w czym ja wykonuje projekt płytki to moja sprawa, robie w tym w czym jest mi
    >wygodnie, ale nie o to tu chodzi, chodzi o to że jest cała masa programów i
    >każdy ma swoje standardy, chodzi o to żeby taka firma zajmująca się
    >robieniem płytek potrafiła przyjąć projekt w jakimś ogulnodostępnym i jawnym
    >standardzie a nie jakimś tam ich standardzie!:O)

    No to przyjmuje - w gerberze.

    A gerbera mozesz sobie sobie zaprojektowac chocby w notepadzie.
    Nie, przepraszam, w vi, notepad za drogi.

    J.