  • 1. Data: 2009-06-10 19:44:41
    Temat: Gdzie kupie tanio pentax k200
    Od: "mika" <z...@o...pl>

    Koledzy i ... koleżanki orientujecie się, macie coś do polecenia, gdzie
    kupić w tych ciezkich czasach drogiego dolara tanio jeszcze nowego pentax
    k200? Może być ze standardowym kit-owym obiektywem 18-55 albo w zestawie z
    dodatkowym obiektywem 50-200.

    Wczesniej kupowałem na foto-net.pl ale tam teraz nie mają. Na allegro 1
    szt....

  • 2. Data: 2009-06-10 21:14:47
    Temat: Re: Gdzie kupie tanio pentax k200
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha mika napisał tak:

> [...]
    > k200? Może być ze standardowym kit-owym obiektywem 18-55 albo w zestawie z

    Bedzie ciezko... Zobacz na pentax.org.pl w temacie Dobra cena na Pentaxa,
    ale mysle ze mimo wszystko najpredzej na Allegro.

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa

  • 3. Data: 2009-06-10 22:50:09
    Od: "Opcio" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mika" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Koledzy i ... koleżanki orientujecie się, macie coś do polecenia, gdzie
    > kupić w tych ciezkich czasach drogiego dolara tanio jeszcze nowego pentax
    > k200?
    [...]. Na allegro 1
    > szt....
    Nie 1, a 6.