  • 1. Data: 2009-06-10 17:55:52
    Temat: [oph] CASA...
    Od: " Mike Alpha" <m...@g...pl>

    Jak to juz ktos powiedzial, wszyscy chca siedziec obok kierowcy ;)

    http://onephoto.net/?id=589152

  • 2. Data: 2009-06-10 18:57:42
    Temat: Re: [oph] CASA...
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik " Mike Alpha" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to juz ktos powiedzial, wszyscy chca siedziec obok kierowcy ;)
    >
    > http://onephoto.net/?id=589152

    Po prostu uwielbiam Twoje zdjęcia.
    tomekk

  • 3. Data: 2009-06-11 15:32:00
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > Po prostu uwielbiam Twoje zdjęcia.
    > tomekk
    jesli by wszyscy grupowicze latali, to przestal bys uwielbiac, a zaczal
    wybrzydzac- smigla nieostre, kolory nie te, twarz pilota nieczytelna, mydlo,
    zly kadr, za duzo lub za malo PS itd....

  • 4. Data: 2009-06-11 16:32:17
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > jesli by wszyscy grupowicze latali, to przestal bys uwielbiac, a zaczal
    > wybrzydzac- smigla nieostre, kolory nie te, twarz pilota nieczytelna,
    > mydlo, zly kadr, za duzo lub za malo PS itd....
    chyba tez chciałbyś polatać i zazdrościsz ;-P

    nie zgodzę się z żadnym z zarzutów

  • 5. Data: 2009-06-11 16:37:03
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > chyba tez chciałbyś polatać i zazdrościsz ;-P
    nie
    > nie zgodzę się z żadnym z zarzutów
    nie bylo zarzutow

  • 6. Data: 2009-06-11 17:30:50
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "janek" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jesli by wszyscy grupowicze latali, to przestal bys uwielbiac, a zaczal
    > wybrzydzac- smigla nieostre, kolory nie te, twarz pilota nieczytelna,
    > mydlo, zly kadr, za duzo lub za malo PS itd....

    Po prostu bym nie komentował, bo generalnie mało zdjęć oglądam z podawanych
    na grupę linków. Właściwie nie oglądam ich prawie wcale. Z prostego powodu.
    Wiem co mnie interesuje i gdzie to znajdę i nie jest to ta grupa :)
    Natomiast Mariusz od lat pokazuje, jak można konsekwentnie zajmować się
    jednym tematem z dobrymi efektami.
    Zdjęcie nie musi mieć ani "tych" kolorów, ani nawet nie musi być ostre, żeby
    było dobre. I w nosie mam ile ma pikseli albo czy autor dołączył eksifa :)
    A poza tym wszystkim być w tych wszystkich miejscach, które widać na jego
    zdjęciach... :) oczywiście to mi imponuje.
    No, dość już wazeliny hehe.
    tomekk

  • 7. Data: 2009-06-12 06:21:51
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Mike Alpha pisze:
    > Jak to juz ktos powiedzial, wszyscy chca siedziec obok kierowcy ;)
    >
    > http://onephoto.net/?id=589152

    jak zwykle rewelacja... i nawet śmieszne z tym tytułem :-)

    Pozdrawiam
    Andrzej