    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Date: Wed, 26 Sep 2018 16:33:42 +0200

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Może tak...

    To jest normalne zachowanie, tylko ze ssanie powinno to kompensowac -
    i rodzi sie problem - za slabo kompensuje, czy za mocno :-)

    >Więc co się nagrzało? Gaźnik, kolektor?

    IMO - wnetrze cylindra.

    >O, to dobry pomysł. Tylko pytanie co mi da dowiedzenie się, czy jest
    >za
    >ubogo czy za bogato...

    Bedzie wiadomo czego szukac i w ktora strone poprawiac ...

    >To czemu na wtrysku nie ma tego problemu? Budowa silnika taka sama,
    >tylko
    >układ zasilania i sposób robienia mieszanki inny...

    Precyzyjniejszy pomiar temperatury i dawkowanie ?

    Bo to automatyczne ssanie to tak pi razy drzwi ...

    >Wodą :)

    Wow :-)
    Chociaz ...na skuterkach sie nie znam, moze to ma sens wiec jest w
    kazdym :-)

    A uklad chlodzenia sprawny ?
    Moze cale problemy dlatego, ze plynu brakuje ...

    J.