  • Data: 2017-01-27 18:43:48
    Temat: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-26 o 23:38, Tomasz Pyra pisze:

    > A temperatura reduktora jak wygląda?
    > Bo może być też że jak stygnie to nie daje rady odparować gazu, spada
    > ciśnienie za wtryskiwaczach i komputer go wyłącza.

    No to coś może być z temp, jak sprawdzałem po wymianie filtrów to
    reduktor był ciepły, tak mnie to zastanowiło jak jest ogrzewany,
    zauważyłem że do filtra suchego za reduktorem idzie cieńszy wężyk gdzieś
    w okolice kolektora dolotowego ale gęsto tam i trudno wyczaić gdzie
    dokładnie, może on mieć związek z grzaniem?

    Co ciekawe dzisiaj było -8 i załapał za 1 razem, potem jak wracałem i
    było 0 to dopiero za drugim razem przełączył się na gaz, ciekawostka.
    Wczoraj nie chciał ani razu się przełączyć, zastanawiająca ta logika.
    Tak się jeszcze zastanawiam czy kable zapłonowe i świece nie mają
    wpływu, bo czasami jak jest ciepły to mam problem z zapłonem, tulejki z
    kabli mam trochę luzne na świecach, probowałem je zacisnąć ale wtedy
    zdejmując kapturek z świecy wyrwałem zacisk z kabla :( musiałem wrócić
    do starego luzu.
    --
    Pozdr

    Janusz_k