  • Data: 2017-01-29 21:36:28
    Temat: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 21:08:03 +0100, Janusz_k napisał(a):

    > Tak masz rację, znalazłem pdf-a z instalacją i tam widać jak jest to
    > podłączone i faktycznie mam z dołu węże ledwo widoczne :)

    > Okazuje się że jest to wyjście z zaworu nadmiaru ciśnienia, jak jest za
    > duże to idzie tym do kolektora.

    > Poprawiłem świece i kable i bez zmian, silnik na benzynie chodzi równo.
    > Dlatego wpierw kupię manometr i zobaczę jakie mam ciśnienie po
    > reduktorze

    Pomysł dobry, ale na początek jednak kupiłbym interface do komputera
    sterującego gazem. Do większości instalacji to niewielki koszt.
    Tam dostaniesz od razu wszystkie odczyty bez wpinania się w instalację i na
    pewno dostaniesz odczyt który powoduje decyzję o przełączeniu się na
    benzynę.

    Dopiero jak tam zobaczysz o co chodzi to wtedy można weryfikować takie
    ciśnienia manometrem.

    >, podejrzenie jest że może być za wysokie, dlatego na luzie
    > nie chce się przełączyć ale jak silnik ciągnie to przełączy się, teraz
    > się dopiero kapnąłem dlaczego tak mnie ten komputer w konia robi,
    > (doczytałem to na forum gazowym)

    No ogólnie będzie się przełączał jak ciśnienie będzie poza normą.
    Zazwyczaj scenariusz jest taki że jest zbyt niskie bo gaz się kończy w
    zbiorniku.
    Ale równie dobrze może być za wysokie, bo np. reduktor umiera albo zamarza.