eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz i smarowanie gniazdRe: Gaz i smarowanie gniazd
  • Data: 2017-02-24 02:19:01
    Temat: Re: Gaz i smarowanie gniazd
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie wiem skad masz informacje o stalach,nie sa precyzyjne. Podstawowymi dodatkami do
    stali na zawory do silnikow spalinowych sa chrom, krzem, wanad i moibden. Sa ze dwie
    stale zaworowe z niklem ale one za wzgledu na problemy przy obrobce stosowane sa
    tylko do konstrukcji specjalnych. Na pewno nie uzywa sie ich przy masowej produkcji
    samochodow. Przy jednostkowej produkcji silnikow do samochodow wyscigowych moga ich
    uzywac. Jakies wypasione ferrari moze miec takie zawory. Ale nie opel albo inna
    mazda. Oczywiscie zakazu zalozenia zaworow zrobionych ze stali z dodatkiem niklu do
    starego silnika nie ma. Jak kogos stac zaplacic za zawory tyle co za caly remont
    kapitalny silnia to sobie moze w jakiejs firmie od ulepszania samochodow takie zawory
    zamowic i mu zrobia. A tak dla potomnosci. Stale na zawory sa tak trudne do zrobienia
    i przez to drogie ze zawory wydechowe robia z dwoch roznych gatunkow stali. Grzybek z
    innej i trzonek z innej, duzo tanszej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: