eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz i smarowanie gniazdRe: Gaz i smarowanie gniazd
  • Data: 2017-02-25 12:23:18
    Temat: Re: Gaz i smarowanie gniazd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 25 Feb 2017 11:02:41 +0100, Lewis napisał(a):
    > W dniu 2017-02-25 o 00:26, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Tylko ze sie nie wypalaja w czasie normalnej eksploatacji. Poza tym nie ma zadnego
    zwiazku przyczynowo skutkowego pomiedzy zaworem zrobionym z dwoch roznych stali i
    wypalaniem. Za to jest scisla zaleznosc jak ktos zapierdala niemilosiernie albo sobie
    moc podniosl, albo te dwa czynniki razem a wypalaniem.
    >>
    > A tak zapytam, co ma wspólnego podniesienie mocy ze zużyciem zaworu?

    a) temperatura ... wiecej mocy, to pewnie wyzsza,
    b) regulacja ...


    > Nieraz te same zwory idą w różnych wersjach mocowych już wyjściowo od
    > producenta, zatem softwareowe zwiększenie mocy do poziomu najmocniejsze
    > seria plus kilkanaście procent

    No ale producent pewnie sprawdzil ze wytrzymuja w najmocniejszej
    wersji ... przynajmniej tyle, aby do nastepnego serwisu starczylo :-)

    Adam P kiedys pokazywal glowice w ktorej gniazda byly na jakies 4mm
    wypalone ... moze zawory te same, ale gniazda wzmocnione ?

    O tej dodatkowej lubryfikacji to ja slyszalem w kontekscie samochodow
    japonskich, ze niby potrzebuja ... sierra nie potrzebowala :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: