  • Data: 2019-05-27 18:21:55
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5cec0bba$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak zauważyłeś po moim pierwszym poście spowolnienie/lagowanie 3 letniego
    > flagowca mnie wkur...ło.
    > Takie samo mam wymaganie do ajfonów bo to w jakimś rozumieniu "flagowce"
    > ;-)
    > 1-2-3 sekundy to kosmos w dzisiejszych czasach Kiedy ma się w rękach
    > jeszcze flagowca...

    Wciąż podtrzymuję że LEPIEJ dla użytkownika jest gdy smartfon
    działa, mimo że ciut wolniej, niż jak NIE DZIAŁA wcale, bo się
    wyłaczył (z wcześniejszym komunikatem czy bez niego - małoważne).
    Po to trzymam smartfona w kieszeni aby go używać a nie po to
    aby się on wyłączał. Nie doświadczyłeś tego więc już się nie ciskaj.

    > A może jestem dorosły i nie chciałbym aby moje dziecko chodziło
    > z "dynamitem" w kieszeni?
    > Napisałem przecież że obojętnie jakiej firmy smartfon.

    Moim zdaniem histeryzujesz.

    > To nie prawda. On się tak poprostu bez ostrzeżenia nie wyłącza

    Ostrzeżenie w ostatniej chwili wysłane niczego nie zmienia.

    > I dalej nie będziesz wiedział kiedy padnie a nawet nie zauważysz że
    > niedługo będziesz miał problem i się rzeczywiście wyłączy/wybuchnie ;-)

    Ależ będę, bo wcześniej go wymienię na nowy bo stary zbyt powolny.

    > Wolę wymienić baterię jak już jest uszkodzona a nie jak już zdycha na amen
    > bo wtedy jest mniej przewidywalna kiedy zdechnie.

    Wymieniaj sobie ją kiedy chcesz i płać za to 300zł. Wolna wola.

    > A bateria ważną rzeczą jest.

    Co Ty nie powiesz?