  • Data: 2019-05-27 18:31:23
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 18:10, Pszemol pisze:

    > No właśnie o to chodzi, aby NIE ZAMYKAŁ SYSTEMU.
    > Ile razy Ci to trzeba powtarzać???

    To jest twoje widzi mi się i Twoja wola.
    Jak nie zamknie systemu to i tak bateria zdechnie.
    A to może być bardziej niebezpieczne dla samego systemu.

    Pozwól innym mieć inne zdanie i podjąć im decyzję.
    Czy chcą zwolnienia czy lepiej wymienić już dziś bo wolą mieć pełną
    wydajność.
    Inni ludzie mogą się wku... jak widzą lagowanie 1-2-3 sekundy
    Daj im żyć jak uważają i podejmować decyzje.

    Przecież nie jesteś faszystą ;-)

    > A wymiana akumulatora to niepotrzebne koszta - już to obgadaliśmy.

    Baterię się wymienia jak jest zepsuta. To normalna eksploatacja.
    Daj ludziom żyć po swojemu.

    > Notorycznie się tak mi wyłaczał Samung Galaxy S2 i S3.

    Miałeś uszkodzony telefon/baterię
    Albo nie patrzyłeś na wskaźnik naładowania ;-) Taki był malutki i może
    nie kolorowy. Jak przykro :-)

    > No więc skoro Tobie się to nigdy nie zdarzyło to znaczy że wszyscy
    > inni kłamią, tak? :-)

    "I wice wersja" ;-)
    Miałem Galaxy S2 i męczyłem go nieźle klnąc w niebogłosy.
    Nawet zainstalowałem na nim alternatynego cyanomoda
    Nigdy nie zdechł mi tak bez ostrzeżenia.
    N8, L1020, Z3 Compact, ajfon 5c, Redmi 4A, teraz S7
    oraz dwa tablety jeden Della a drugi galaxy 3.

    > Mówię o Galaxy S3. Nie o iPhone. Mój iPhone SE jest nówka niesmigana.

    > Widzę, że dalej nie wiesz. Gadanie z Tobą to jak nauczanie algebry krowie.

    Pajdak jak nic ;-)