  • 51. Data: 2013-03-23 08:12:55
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 20:21, atm pisze:

    > Ja tego nie rozdzielam, ostatecznie korzystam z okreslonych funkcji
    > telefonu jako calosci.
    > O Androidzie podczas prezentacji powiedziano bardzo malo, niektorzy
    > podejrzewaja, ze sa to przygotowania gruntu pod Tizena. Moze to i
    > dobrze, byloby cos nowego na rynku:
    > http://www.spidersweb.pl/2013/03/funkcje-samsunga-ga
    laxy-s-4.html

    Ale pytanie pozostaje aktualne - co w sumie dają te kolejne wersje
    Androida, poza tym że do ich obsługi potrzeba coraz więcej zasobów
    urządzenia? Czy te zmiany to tylko wielce dyskusyjny wygląd?

  • 52. Data: 2013-03-23 08:13:02
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 20:25, J.F. pisze:
    > Sprzetu. No chyba ze ten sprzet na tyle uniwersalny ze da sie na glonass
    > przeprogramowac.

    A na czym to polega? W Alcatelu można by spróbować to zrobić?

    > Obsluga w rekawiczkach to chyba tez nie kwestia systemu ..
    >
    > J.

    To akurat jest oczywiste;-)

  • 53. Data: 2013-03-23 08:13:05
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-18 20:43, Marek Dyjor pisze:

    > musisz mieć uklad który potrifi glonasa obsługiwać

    Czyli, pewnie coś z wyższej półki?

  • 54. Data: 2013-03-23 08:30:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale pytanie pozostaje aktualne - co w sumie dają te kolejne wersje
    > Androida, poza tym że do ich obsługi potrzeba coraz więcej zasobów
    > urządzenia? Czy te zmiany to tylko wielce dyskusyjny wygląd?

    Pierwszy z brzegu odnosnie czystego Androida:
    http://www.android.com/whatsnew/

  • 55. Data: 2013-03-23 09:34:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale pytanie pozostaje aktualne - co w sumie dają te kolejne wersje
    > Androida, poza tym że do ich obsługi potrzeba coraz więcej zasobów
    > urządzenia? Czy te zmiany to tylko wielce dyskusyjny wygląd?

    Tu jest zestawianie zmian, ktore wprowadzono w JB (zapewne czesc zmian
    wystepuje jedynie w golym Androidzie):
    http://www.android.com/about/jelly-bean/

  • 56. Data: 2013-04-09 04:47:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > qrt nabazgrał(a):

    > I właśnie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel
    > który zastępuje all

    No ale 4-5 pilotów zastępuje jeden uniwersalny/programowalny
    za 30-40 złotych. Nie widzę sensu używania do tego telefonu
    poza ciekawostką i telefonem jako DODATKOWYM pilotem.
    No chyba że mieszkasz sam w domu to wtedy nie potrzebujesz
    pilota dla innych domowników którzy chcieliby TV obejrzeć jak
    wyjdziesz z domu z telefonem :-)))

  • 57. Data: 2013-04-09 08:52:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > No chyba że mieszkasz sam w domu to wtedy nie potrzebujesz
    > pilota dla innych domowników którzy chcieliby TV obejrzeć jak

    Tak wiem iphone nie ma takiej opcji więc trzeba krytykować ale pewnie zaraz
    zrobią patent na to że IR to wymysł jabłka i tylko oni będą mogli mieć i
    wtedy będzie to amazing ....

    Powienm że sam mam dwa piloty do jednego TV bo nie chce mi się czasami łazić
    od wypoczynko do stolika a tak łatwiej i szybciej zmienić kanał albo ściszyć
    bo lecą głupie reklamy.

    Następna sprawa to taka że jak padnie ci pilot to zawsze masz drugi zapasowy
    i nie musisz na szybko lecieć do sklepu i kupować następny bo 90% jest tylko
    z pilota.

    Przy okazji dobry pilot all in one kosztuje ok 600zł więc nie wiem gdzie tu
    twoje 30-40zł.

  • 58. Data: 2013-04-09 11:26:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >No ale 4-5 pilotów zastępuje jeden uniwersalny/programowalny
    >za 30-40 złotych. Nie widzę sensu używania do tego telefonu
    >poza ciekawostką i telefonem jako DODATKOWYM pilotem.

    Do oryginalnego pilota nie da sie zadzwonic aby ustalic polozenie :-)
    (do rozladowanego telefonu tez nie)

    Poza tym to otwiera nowe mozliwosci - terminarz, programowanie makr
    itp.

    Tylko ... czy to "IR" w telefonie bedzie mialo funkcje pilota, czy
    IrDA ?

    P.S. W starym SE mam funkcje pilota ... do komputera. Przez Bluetooth.
    Moze byc przydatna.

    >No chyba że mieszkasz sam w domu to wtedy nie potrzebujesz
    >pilota dla innych domowników którzy chcieliby TV obejrzeć jak
    >wyjdziesz z domu z telefonem :-)))

    Zawsze mozesz kupic calej rodzinie po samsungu.
    I sie skonczy "kto zgubil pilota" :-)

    J.

  • 59. Data: 2013-04-09 12:12:37
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Nie widzę sensu używania do tego telefonu
    > poza ciekawostką i telefonem jako DODATKOWYM pilotem.

    Pilot w nokii służył również do wchodzenia w TV w menu serwisowe, dzięki
    czemu, można było uaktywnić np. port USB do podpięcia dysku zewnętrznego z
    filmami, muzyką itp, jeśli wcześniej miał tę funkcję wyłączoną. Można też
    zapisać listę zaprogramowanych kanałów, a później, np po aktualizacji softu,
    wgrać ją ponownie.

  • 60. Data: 2013-04-09 12:44:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > Tylko ... czy to "IR" w telefonie bedzie mialo funkcje pilota, czy IrDA ?

    IR z opcją pilota, specjalna apka do tego.

    > P.S. W starym SE mam funkcje pilota ... do komputera. Przez Bluetooth.
    > Moze byc przydatna.
    > Zawsze mozesz kupic calej rodzinie po samsungu.
    > I sie skonczy "kto zgubil pilota" :-)

    Ja ma 3 x Samsunga ale czasami i tak gdzieś pilota wetnie :)