  • 41. Data: 2013-03-18 17:24:05
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No to przeciez i tak sprzedali, bo dodali BT.
    > Tylko ze jakos przy tym bardzo szybko wycofali sie Irdy.
    >
    > W komputerach irda tez znikla, po co to komu, ale BT to tez nie jest
    > wyposazenie standardowe :-)

    Po co Ci ten BT ?

  • 42. Data: 2013-03-18 17:32:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Sprzetu. No chyba ze ten sprzet na tyle uniwersalny ze da sie na glonass
    > przeprogramowac.
    >
    > Obsluga w rekawiczkach to chyba tez nie kwestia systemu ..

    ... chyba że użytkownik nie chce się nim brudzić

  • 43. Data: 2013-03-18 20:43:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Chodziło mi raczej o aktualizację samego Androida i korzyści z tego
    > wynikające. I tak na marginesie - obsługa GLONASS to sprawa Androida
    > czy sprzętu?

    musisz mieć uklad który potrifi glonasa obsługiwać

  • 44. Data: 2013-03-19 19:39:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 17:24:05 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    > Po co Ci ten BT ?

    W zasadzie do wszyskiego.
    Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-03-19 21:21:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W zasadzie do wszyskiego.

    Jedynym moim zastosowaniem BT było podłączenie do adaptera OBD2. W
    pozostałych przypadkach już nie BT tylko WiFi

    > Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)

    To jak ładujesz urządzenia ?

  • 46. Data: 2013-03-19 21:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Mar 2013 21:21:19 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > Jedynym moim zastosowaniem BT było podłączenie do adaptera OBD2. W
    > pozostałych przypadkach już nie BT tylko WiFi

    wifi nie jest wyposazeniem standardowym telefonu.
    No dobra, moze juz jest.
    Ale wtedy z kolei okazuje sie ze oprogramowanie nie dorasta.

    > To jak ładujesz urządzenia ?

    Ladowarka. A ja nie Pszemol, nie mam iphona, to i kabelek z ladowarki nie
    da sie wyciagnac.

    J.

  • 47. Data: 2013-03-20 14:25:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > wifi nie jest wyposazeniem standardowym telefonu.
    > No dobra, moze juz jest.
    > Ale wtedy z kolei okazuje sie ze oprogramowanie nie dorasta.

    Dobrze, ale ... co Ty tam przesyłasz z/do tego trelefonu ?! Przecież tu nie
    ma czego przesyłać !!! Chcemy mieć pocztę, przeglądarkę, zdjęcia i np
    komunikator. Wszystko to prościej jest zrobić przez GSM albo WiFi niż BT.

    > Ladowarka. A ja nie Pszemol, nie mam iphona, to i kabelek z ladowarki nie
    > da sie wyciagnac.

    Ale, że tylko iphone ma ładowarki z gniazdkiem ? To to nie jest prawda.

  • 48. Data: 2013-03-20 14:49:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >tu nie ma czego przesyłać !!! Chcemy mieć pocztę, przeglądarkę,
    >zdjęcia i np komunikator. Wszystko to prościej jest zrobić przez GSM

    Chcemy miec muzyczke, ksiazki w wersji audio i txt, mapy turystyczne,
    slady z GPS.
    A chocby te zdjecia ... jak przez wifi ?

    >Ale, że tylko iphone ma ładowarki z gniazdkiem ? To to nie jest
    >prawda.

    Jakos tak we wszystkich ktore mam ladowarka fabryczna byla z
    kabelkiem.
    Owszem, moge sobie dokupic inna, do tego kabelek itp ..

    J.

  • 49. Data: 2013-03-20 19:22:28
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Czy on będzie miał LTE w Polskiej wersji? Bo mam sgs2 i wolałbym się
    przesiąść dopiero jak to zaimplementują. W sgs3 o ile pamiętam nie było
    LTE w naszej wersji.

  • 50. Data: 2013-03-21 03:39:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Chcemy miec muzyczke, ksiazki w wersji audio i txt,

    Odpalamy aplikację do muzyki, audio czy cośtam

    >mapy turystyczne,

    Odpalamy mapę

    > slady z GPS.

    gLocation czy jak jej tam

    > A chocby te zdjecia ... jak przez wifi ?

    Picassa.

    No tak to moim zdaniem wygląda, że BT potrzeba do wyszukanych zastosowań
    takich jak słuchawki, nawigacja samochodowa czy OBD2.

    > Jakos tak we wszystkich ktore mam ladowarka fabryczna byla z kabelkiem.
    > Owszem, moge sobie dokupic inna, do tego kabelek itp ..

    A ja jakoś tak we wszystkich mam z wtyczką i osobnym kabelkiem. HTC gurom