  • 91. Data: 2013-04-19 22:48:29
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Widać nie miałeś ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty
    > uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzieś to all in one trzeba upchać.

    Nie wiesz co mowisz - pilot uniwersalny ma tyle samo guzikow co pilot
    dedykowany do TV i DVD/BD od dla jednej firmy. Ma tylko jeden rzad wiecej
    gdzie sa 4 guziki TV, SAT, DVD, VHS ktorym przełączasz funkcje. Nie ma tych
    guzikow pilot Samsunga bo "wie" ze jak nacisnąłes guzik play to dotyczy to
    dvd a jak zwiekszyles glosnosc to dotyczy to tv...

    > Mi nie pasują ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat na
    boku.

    Nie pasuja Ci z jakich dziwnych dla mnie powodow, a uzywalem tych pilotow
    na codzien przez ostatnie 10-12 lat.

  • 92. Data: 2013-04-19 22:48:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Mam 120Mbits więc top całe USA jest jeszcze daleko w tyle :)

    To czy masz 120Mbps czy 20Mbps nie robi ZADNEJ różnicy jesli chodzi o
    ogladanie TV czy filmów HD przez internet. Chyba zdajesz sobie z tego
    sprawe?

    > Po drugie lubię mieć nośniki fizyczne i pudełko na półce :)

    A kasety audio też masz ? Te C60 i C90?

    > Jak napisałem wcześniej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to
    > moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to trzymać
    > dyski mi się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas przybywają,
    > ostatnio trzymam tylko listę @ z numerami licencji bo nie mam już miejsca
    > żeby cały soft instalować i opalać program/grę raz na pół roku.

    Strzelasz sobie samobója: nie masz miejsca aby trzymać wersje elektroniczne
    na hdd a masz miejsce na trzymanie pojedynczych filmów każdy w osobnym
    pudełku na półce? :-)

  • 93. Data: 2013-04-22 10:49:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > To czy masz 120Mbps czy 20Mbps nie robi ZADNEJ różnicy jesli chodzi o
    > ogladanie TV czy filmów HD przez internet. Chyba zdajesz sobie z tego
    > sprawe?

    Chyba tylko w USA nie robi ...

    Blu-ray Disc offers HDTV video quality that far surpasses any other medium
    or broadcast format available today. With High Definition video with a
    resolution of up to 1920x1080 and up to a 54 Mbit/sec bandwidth (roughly
    double that of a normal HDTV broadcast), no other format can match Blu-ray
    Disc's video quality. Furthermore, due to the overwhelming capacity of a
    Blu-ray Disc, no tight compression algorithms that may alter the picture
    quality are required, as with other formats that offer less recording space.
    Depending on the application, Blu-ray Disc also supports other video
    formats, including standard definition TV.

    > A kasety audio też masz ? Te C60 i C90?

    Mam :) w aucie mam kaseciaka + cd :)

    > Strzelasz sobie samobója: nie masz miejsca aby trzymać wersje
    > elektroniczne na hdd a masz miejsce na trzymanie pojedynczych filmów
    > każdy w osobnym pudełku na półce? :-)

    Kolekcjonuję to co mnie interwesuje i co lubię oglądać po 100 razy, to co
    jest na jeden raz mam na dysku i kasuję po czasie.

  • 94. Data: 2013-04-22 15:15:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 22 Apr 2013 10:49:38 +0200, Chris wrote:

    > Kolekcjonuję to co mnie interwesuje i co lubię oglądać po 100 razy, to co
    > jest na jeden raz mam na dysku i kasuję po czasie.

    Ale akurat przedpisca ma tutaj racje -- domowy NAS zajmuje mniej miejsca
    niż box Aliena i box Allo Allo (BTW, to ostatnie wygodniej oglada się
    z NASa, niż żongluje płytkami).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 95. Data: 2013-04-22 15:36:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Ale akurat przedpisca ma tutaj racje -- domowy NAS zajmuje mniej miejsca
    > niż box Aliena i box Allo Allo (BTW, to ostatnie wygodniej oglada się
    > z NASa, niż żongluje płytkami).

    Za to koncerów lepiej się słucha w HD-Audio a nie z kontenera MKV po
    kompresji.

  • 96. Data: 2013-04-22 15:57:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 22 Apr 2013 15:36:09 +0200, Chris wrote:

    > Za to koncerów lepiej się słucha w HD-Audio a nie z kontenera MKV po
    > kompresji.

    Może i tak, od tego ten NAS się aż tak rozrósł? :-)

  • 97. Data: 2013-04-23 08:52:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Może i tak, od tego ten NAS się aż tak rozrósł? :-)

    Domowy NAS ma tylko 1.5TB i trzymam na nim różne rzeczy, nie tylko filmy i
    seriale.
    Poza tym jeśli mówimy już o przyszłości i braku płyt BD a tylko streem to
    cikawe jak sobie poradzi z 4K bo taka jest przyszłość TV a wtedy już marnie
    widzę łącze 20Mbits i full transfer a cyfrowym audio w jakości HD.

  • 98. Data: 2013-04-23 13:12:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2013 08:52:20 +0200, Chris wrote:

    > Domowy NAS ma tylko 1.5TB i trzymam na nim różne rzeczy, nie tylko filmy i
    > seriale.

    Moze spokojnie miec 4TB, dalej jest wielkosci kilku pudełkowych DVD/BR. :-)

    Wezze zrejteruj znow w sciezke ze NAS jest za drogi, bo argument
    wymiarowy wybitnie Ci nie wyszedl...

  • 99. Data: 2013-04-23 13:42:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Moze spokojnie miec 4TB, dalej jest wielkosci kilku pudełkowych DVD/BR.
    > :-)

    Dalej z kompresją do tego nie pełne wydania, często obcięte o dodatkowe
    płyty z extrasami, dodatki do LOTR mają chyba 12h albo i więcej (2 dni to
    oglądałem) :)

    > Wezze zrejteruj znow w sciezke ze NAS jest za drogi, bo argument
    > wymiarowy wybitnie Ci nie wyszedl...

    Ale mi starczy 1.5TB na domowe rzeczy, po co mam przepłacać na dysk większej
    pojemności :)

  • 100. Data: 2013-04-23 16:11:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2013 13:42:46 +0200, Chris wrote:

    > Dalej z kompresją

    Tych pudełek? Chyba kolanem...

    EOT jak dla mnie, bo nawet uciekanie od tematu marnie Ci idzie.