    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Date: Fri, 19 Apr 2013 20:48:30 +0000 (UTC)

    news:kkokpi$ofm$1@node2.news.atman.pl...

    > Mam 120Mbits więc top całe USA jest jeszcze daleko w tyle :)

    To czy masz 120Mbps czy 20Mbps nie robi ZADNEJ różnicy jesli chodzi o
    ogladanie TV czy filmów HD przez internet. Chyba zdajesz sobie z tego
    sprawe?

    > Po drugie lubię mieć nośniki fizyczne i pudełko na półce :)

    A kasety audio też masz ? Te C60 i C90?

    > Jak napisałem wcześniej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to
    > moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to trzymać
    > dyski mi się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas przybywają,
    > ostatnio trzymam tylko listę @ z numerami licencji bo nie mam już miejsca
    > żeby cały soft instalować i opalać program/grę raz na pół roku.

    Strzelasz sobie samobója: nie masz miejsca aby trzymać wersje elektroniczne
    na hdd a masz miejsce na trzymanie pojedynczych filmów każdy w osobnym
    pudełku na półce? :-)