  • Data: 2011-09-10 18:04:35
    Temat: Re: GPU w CPU - jak to wszystko wygląda?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> wrote in message news:j4fpt8>
    > Wytłumaczcie mi proszę, czy GPU we współczesnych CPU mają na tyle dobre parametry,
    > że myśląc o tym by czasami zagrać na średnich-wyższych ustawieniach w gry typu
    > Dirt2-3, można brać je pod uwagę?

    niespecjalnie
    http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

    > Ile kosztowałaby karta dedykowana o wydajności dobrego GPU w CPU?

    niewiele, grafika w cpu to cos dla uzytkownikow ktorzy wlasnie grac
    w nowe 3d nie chca, a juz napewno nie w wysokich rozdzielczosciach

    > Czy różnica pomiędzy procesorem ze zintegrowaną grafiką, a procesorem bez grafiki
    > jest na tyle duża, że warto rozważyć zakup kart osobnych z uwagi na np 50% większą
    > wydajność grafiki przy dopłacie rzędu 10%?

    zajrzyj w linka - najwydajniejsze i7 to ok. 600 punktow czyli
    odpowiednik geforce 9600 GS, wystarczy do wszystkiego poza graniem

    w obecnym sprzecie do grania to ponizej geforce gtx 285 czyli 2000 punktow
    nie ma sensu schodzic