    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GPS w komórce
    Date: Mon, 26 Jan 2009 21:07:22 +0100

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Pokazywanie F480 ktory nie wszedl do sklepow jest zartem rownie zabawnym
    > jak pokazywanie N95 w cenie 3000zł swego czasu
    > i Nokii 5800 ledwie dwa tygodnie temu w cenie 2000zł

    No to się śmiej na zdrowie, może trochę piany ci z pyska opadnie i zaczniesz
    się zachowywać jak biały człowiek. A jak już przestaniesz się rechotać to
    wyjaśnij, co to za pisiacki skrót myślowy zastosowaleś pisząć, że "F480 nie
    wszedł do sklepów"? Bo ja sobie go pomacałem zarówno w salonie Play w
    Złotych Kutasach, jak i w Euro na Bema - w naszym mieście. Faktycznie nóg
    nie miał, więc "nie wszedł do sklepu", ale może go tam wniesiono, hę?

    > Ze predzej powiesz iz biale jest czarne

    Zgodnie z definicją twojego prezesika...

    > niz przyznasz ze 700zl to bzdura.

    Co jest bzdurą? Cena za ten aparat na (za przeproszeniem) Allegro? Sprawdź.

    JoteR