  • Data: 2009-01-26 19:34:40
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Odpisałem, że niekoniecznie - w abonamencie 50 zł. bierze się raczej
    > telefony o wartości ~700 zł.
    > 3. Krzysiek wykazał, że są to kwoty raczej rzędu 300 - 500 zł - ceny z
    > (za przeproszeniem) Allegro.
    > 4. Ja jako przykład podałem swój planowany zakup - telefon Samsung F480
    > za złotówkę o wartości rynkowo-sklepowej 670-1100 zł. W sieci PLAY, skup
    > się, PLAY - nie Plus! Przy abonamencie w wysokości 50 zł.

    No to szkoda zes nie podał dla odmiany np Nokii 3110 z cena rynkowa
    150zl :)) Pokazywanie F480 ktory nie wszedl do sklepow jest zartem
    rownie zabawnym jak pokazywanie N95 w cenie 3000zł swego czasu i Nokii
    5800 ledwie dwa tygodnie temu w cenie 2000zł

    > 5. To, że operator nie "dotuje" telefonu w stosunku do ceny rynkowej bo
    > ma ceny producenckie, to już napisał Krzysiek i ja z tym nie
    > polemizowałem, bo to oczywista oczywistość.
    > 6. Czegoś jeszcze nie zrozumiałeś?

    Ze predzej powiesz iz biale jest czarne niz przyznasz ze 700zl to bzdura