  • Data: 2009-06-20 20:16:05
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa pisze:
    > Bardzo dziękuję.

    howcat=1&category=46781&country=1

    > Ten poziom cen by mi odpowiadał.

    > To bardzo cenna informacja. Niektórzy twierdzą, że E51 ma zbyt mały ekran.
    > Czy było to szczególnie uciążliwe?

    Musisz mieć dobry uchwyt (ja miałem oryginalny Nokii), żeby się nic nie
    trzęsło i do małego auta spokojnie wystarczy, chociaż nie bardzo da się
    przeczytać aktualne nazwy ulic podczas nawigacji, ale sama droga i
    wskazówki dojazdu są czytelne.

    > To dobrze.

    > Rozważę to rozwiązanie.
    > Gdybym jednak się na to nie zdecydowała, to jaka jest alternatywa?
    > Czy w E51 jest jakieś oprogramowanie i mapy do GPS?
    >
    > Podobno w miastach można korzystać bez odbiornika GPS, bo same instalacje
    > komórkowe na to pozwalają. Czy to prawda? A jeśli tak (dla mnie to
    > rozwiązanie
    > połowiczne, bo GPS jest bardziej potrzebny poza miastem), to co trzeba do
    > tego mieć? (Choćby po to żeby spróbować jak to wygląda na ekranie)

    Tylko google maps, ale mało dokładnie i do auta się nie nadaje. Bardziej
    do zlokalizowania swojej pozycji niż do nawigacji.

    > I jeszcze jedno pytanie - na ile kosztowne jest korzystanie z GPSu przez
    > komórkę?
    > Za połączenia GPRS płacę obecnie 0,12 zł brutto za 100 kB. Nie wiem czy
    > GPS "zjada" dużo kB.

    Korzystanie z GPRSu to jakieś grosze były.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --