  • Data: 2009-06-21 08:03:14
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Ewa" <n...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję.

    > Moja rada:
    > Kup jakas tania (200-300zl) nawigacje z ekranem 3,5" albo wiekszym (np. Matna 060)
    i wgraj na nia Automape i/lub IGO8 (na poczatku
    > wersje edukacyjne, a potem jak Ci sie spodoba mozesz kupic legala ;)

    To jest jakieś rozwiązanie, tym bardziej , że mały ekran w mojej Nokii E51
    może być niewygodny dla mnie do GPSu.
    Google znalazły mi nazwę Manta GPS 060. Oprócz takiego odbiornika co jeszcze
    trzeba kupić (czy podane przez Ciebie programy zawierają mapy?) i ile potem
    mniej więcej kosztuje użytkowanie (na przykład w przeliczeniu na czas lub kilometry)?
    Rozumiem, że do takiego odbiornika można dokupić ładowarkę samochodową.
    A do wycieczek pieszych lub rowerowych - na ile wystarcza naładowana bateria?

    Pozdrowienia
    Ewa