  • Data: 2009-06-21 13:47:59
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > jakbys troche sie wysilila i poszukala - jeden z pierwszych linkow z
    > googla i masz pelny opis + recenzja:
    > http://www.pdaclub.pl/index.php?view=article&id=1454
    6:manta-gps-060&option=com_content&Itemid=88:52

    ja bym kupil larka ale model 35.3 jesli do dostania, ew taki ktory ma tez jak
    manta, przycik do wylaczenia urzadzenia. Lark 35.5 zdaje sie ma tylko do
    uspiena.

    Lark ma wiecej przyciskow, regulacja glosnosci np bez wlazenia do menu i to
    rockerem (cos jak jog-dial w produktach sony, cos ala potencjometr z pokretlem
    w obudowie ale to nie taki element).

    W larku kolory sa fajne, ma antyodblaskowa powierzchnie (co i tak nie daje
    wiele jak wali mocno slonce).

    Larka latwiej odblokowac, czyta karty SDHC (ktos tu pisal ze manta tylko SD do
    2GB, lark na pewno lyka SDHC 4GB, przynajmniej 35.3). Ale off topic sie zrobil,
    lark nie ma modulu GSM :)