  • Data: 2009-06-21 08:53:07
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <n...@z...com> napisał w wiadomości
    news:h1kpk3$np6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To jest jakieś rozwiązanie, tym bardziej , że mały ekran w mojej Nokii E51
    > może być niewygodny dla mnie do GPSu.
    > Google znalazły mi nazwę Manta GPS 060. Oprócz takiego odbiornika co
    > jeszcze
    > trzeba kupić (czy podane przez Ciebie programy zawierają mapy?) i ile
    > potem
    > mniej więcej kosztuje użytkowanie (na przykład w przeliczeniu na czas lub
    > kilometry)?
    > Rozumiem, że do takiego odbiornika można dokupić ładowarkę samochodową.
    > A do wycieczek pieszych lub rowerowych - na ile wystarcza naładowana
> [...]

    Kupujac nawigacje (np. wspomniana mante GPS 060) w komplecie masz wszystko
    co Ci bedzie potrzebne do nawigowania w samochodzie - lacznie z ladowarka
    samochodowa.
    Masz oryginalna mape MapaMap30 z mapa Polski, ktora mozna uzywac.

    Jesli chcesz uzyc duzo lepszych Automapy lub IGO8 trzeba kupic karte SD 2GB
    (wazne: SD a nie SDHC!), wejsc w posiadanie jednego lub obu wspomnianych
    programow do nawigacji, przegrac je na karte SD, odpalic i szerokiej
    drogi...

    I co najwazniejsze uzytkowanie nic nie kosztuje. Nie ma tutaj wymaganego
    platnego polaczenia GPRS jak np w googlemaps. Urzadzenia GPS sa
    samowystarczalne i do ich dzialania potrzeba tylko widocznosci satelit GPS i
    naladowanej baterii.

    Do wycieczek rowerowych lepsza i poreczniejsza (mocowanie) by byla jakas
    dedykowana nawigacja z np. Garminem na pokladzie.

    Reszte znajdziesz na google i np. peb.pl

    pozdrawiam, wk