  • Data: 2011-12-18 14:39:13
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2011 15:18, Andrzej Jarzabek pisze:

    > No tak, bo na linuxa są wszystkie te same gry, co na Windows.
    oczywiście że niema. NAwet niektóre tytuły nie są dostępne na konsole.
    jednak komputer jako maszyna do gier, w 99% jest maszyną do bezpłatnych
    gier. Stąd popularność bezpłatnego windowsa i bezpłatnych gier. Ty byś
    kupił auto jak byś mógł każde z parkingu zabrać bezkarnie?

    > Poza tym użytkownikowi może robić różnicę, czy np. będzie mógł korzystać
    > ze swojej kamerki, drukarki, skanera, touchpada,
    robi mu różnice, ale na szczęście ze świeczką szukać sprzętu w media
    markcie który nie ruszy po linuksem z czego 90% bez instalacji
    czegokolwiek.

    > czy będzie mógł
    > zainstalować oprogramowanie dostarczane z aparatem fotograficznym albo
    > kamerą video,
    tu się nie zgodzę. Z musu używania avidemuxa i gimpa poznałem te
    programy i dość dobrze wykorzystuje w podstawowym stopniu. W tym czasie
    miałem 2 kamery i 5 apatatów i nie zainstalowałem ani jednego programu
    od producenta tych urządzeń. To lepsze rozwiązanie niż sterowniki do
    czegokolwiek i programy pobierające dane z urządzeń do katalogu c:\
    xxxxxxxx\xxxxxxxx\xxxxxxx\xxxxxxx\xxxxxxx\moje obrazy.
    czy będzie mógł oglądać telewizję on demand i takie tam.
    Nie znam poszczególnych przypadków, ale przez parę lat nie spotkałem
    czegoś co jest ogólnie dostępne i by absolutnie nie działało. Weź także
    pod uwagę że mamy coraz wiecej androidów z dużymi ekrnami i prędzej czy
    później ich użytkownicy będą mieć "soft" do oglądania czegokolwiek.
    Wtedy padnie Twój argument..
    ToMasz