  • Data: 2011-12-18 15:48:20
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: " M.M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rePeter <n...@s...no> napisał(a):

    > Troche tego pod Wine dziala, nie narzekam.
    Nie przesadzajmy znowu, jesli gra zostala napisana pod windows, to
    niekoniecznie zadziala na linuxie, nawet w emulatorze. Ale my
    programisci, uzywamy komputera do gier w minimalnym stopniu.

    > =F3g=B3 korzysta=E6=20
    > =20
    > takie tam.
    Mam tyle samo problemow ze sprzetem zarowno pod windowsem jak i pod
    linuxem. Do mojego skanera producent np. powiedzial ze nie napisze
    sterownika na niektore windowsy i dupa, nie dziala mi. A na linuxe
    po prostu dziala, a ja zadnych sterownikow nie instalowalem. O to
    zeby dzialala mi kamera, mikrofon zewnetrzny, tez w zaden sposob nie
    dbalem, a dzialaja bez grama mojego wysilku. Natomiast nie dziala mi
    mikrofon wbudowany pod linuxem - nie mam pojecia dlaczego. Wiec oceniam
    ze ilosc problemow ze sprzetem jest taka sama pod linuxem i windowsem.

    > Linux niestety na poczatku jest troche bardziej wymagajacy.
    Nie jest bardziej wymagajacy. Ale jesli ktos jest przyzwyczajony do
    windowsa, chocby z 30 godzin rocznie w szkole, to potem linux wydaje
    sie obcy. Jakby zaczal od linuxa, byloby na odwrot.

    Nie mam pojecia dlaczego w panstwowych szkolach uczy sie obslugi produktow
    firmowych. Przeciez to firma powinna organizowac szkolenia jesli jej
    zalezy na popularyzacji swojego produktu, tym bardziej jesli ten produkt
    nie jest otwartym standardem, ale patentem firmy.