  • Data: 2011-12-18 21:07:32
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawe czy Szyk naprawdę uważa, że :

    > potwierdza, nic nie zaprzecza" - punkty wyjściowe tego dowodu to fakty
    > zmian API, ABI i wyjściu programów konsolowych w systemach GNU Linux,

    Muszę Cię zmartwić.
    Programy konsolowe windowsa nie tylko zmieniają z wersji na wersję
    to co wypluwają z takim trudem na wyjściu, ale także czasem znaczenie
    parametrów lub łańcuchów formatujących.
    Musiałem kiedyś pisać robiące to samo skrypty osobno pod każdą wersję
    windy na której miałem je instalować. Mocno... um, bulwersujące przeżycie.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Foolproof operation: All parameters are hard coded.