  • Data: 2011-12-18 14:52:09
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: rePeter <n...@s...no> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Dec 2011 14:18:58 +0000
    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> napisał(a):

    > No tak, bo na linuxa są wszystkie te same gry, co na Windows.

    Trochę tego pod Wine działa, nie narzekam.

    > Poza tym użytkownikowi może robić różnicę, czy np. będzie mógł korzystać
    > ze swojej kamerki, drukarki, skanera, touchpada, czy będzie mógł
    > zainstalować oprogramowanie dostarczane z aparatem fotograficznym albo
    > kamerą video, czy będzie mógł oglądać telewizję on demand i takie tam.

    Owszem, może robić różnicę, tak samo jak mnie robi różnicę brak wielu
    funkcjonalności linuksowych w Windowsie. Dlatego używam Linuksa a
    "oni" Windowsa. Osobiście nie znam osoby która korzystałaby z
    oprogramowania dostarczanego z aparatem fotograficznym, nie znam też
    użytkownika Linuksa który chciałby ale nie może korzystać ze swojej
    kamerki, drukarki, skanera, touchpada, może wystarczy tylko zakupy
    wykonywać świadomie a nie według ostatniej reklamy typu "nie dla idiotów".
    Linux niestety na początku jest trochę bardziej wymagający.

    Osobiście nie zależy mi na wielkiej popularności Linuksa na desktopach,
    dlatego nikogo nie przymuszam do używania tego systemu. Ale gdyby się dało w
    pracy chętnie bym wszystkim wymienił system, przede wszystkim dla własnej
    wygody ale, długo by pisać...

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net