  • Data: 2011-12-18 17:03:41
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: rePeter <n...@s...no> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Dec 2011 15:22:47 +0000
    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> napisał(a):

    > Niektórzy jednak wolą "wszystkie" a nie "trochę"

    Na Windowsie są "wszystkie" gry? Nie znam się, może masz rację. A nie
    lepiej dla grajków jakieś PlayStation albo Xbox, czy co tam jeszcze?
    Ostatnio sporo gier pokazuje się pod Androida i iOS, których nie znajdziesz
    pod Windows, więc może nie "wszystkie" są pod Windowsa?

    > Ja korzystam. I raczej nie ma darmowego oprogramowania, które by było
    > lepsze. Jest lepsze komercyjne, ale kosztuje więcej niż Windows.

    OK, w kategorii "lepsze" zwycięża oprogramowanie dołączane do fotoaparatu.
    Linux jest do bani.

    > Nie "świadomie" tylko pierdzieląc się z dodatkowym sprawdzaniem, czy
    > jest wspierane na Linuxa.

    Masz Windowsa, nie pierdzielisz się, rozumiem, nie polemizuję.

    > A ludzie nie po to kupują komputery, żeby spełniać ich wymagania. Raczej
    > odwrotnie.

    Ależ w zupełności się zgadzam, Windows nie spełnia moich wymagań więc go nie
    używam. Jednak mimo tego nie zawracam dupy użytkownikom Windowsa na ich
    grupie dyskusyjnej.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net