eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGN250 › Re: GN250
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 24 Oct 2013 12:35:02 +0200
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GN250
    References: <526801b7$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4adgg$2929$1@adenine.netfront.net>
    <5268bd44$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <5268f4e5$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4asr1$g8q$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l4asr1$g8q$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5268f7d8$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-174-215-105.play-internet.pl
    X-Trace: 1382610905 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2295 31.174.215.105:4144
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663416
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-24 12:29, AZ pisze:
    > On 2013-10-24, sbd <s...@m...com> wrote:
    >>> Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
    >>> regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
    >> Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
    >> z instalacją przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
    >> Wieść gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej się
    >> grzeją gdy więcej prądu zużywają odbiorniki, więc mocniejsze światła
    >> mogą nawet pozytywnie wpłynąć na trwałość regulatora.
    >>
    > Mniej do puszczenia w atmosfere w postaci ciepla. O ile tylko jest zapas
    > mocy i bilans nie bedzie ujemny to bedzie banglac.

    Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad. Ale chyba, z
    tego co widze na schemacie, oswietlenie pracuje na odrebnej fazie
    alternatora, wiec na ładowanie nie powinno miec wpływu. Z trzeciej
    strony po zatrzymaniu silnika reflektor jest zasilany, wiec w jakis
    sposob jest polaczenie reflektor <> aku. Niestety nie mam schematu,
    chocby ideowego, regulatora.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: