  • Data: 2013-10-24 13:56:08
    Temat: Re: GN250
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Wed, 23 Oct 2013 19:04:54 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam

    Cześć.

    > Kupiłem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P
    >) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).
    > Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.

    Nie przyzwyczajaj się, nie sądzę żebyś pojeździł nim dłużej niż jeden
    sezon. Po kilku tysiącach kilometrów będziesz już wiedział czego
    oczekujesz od motocykla i nie sądzę, żeby GN Ci to dawał. Każdy kolejny
    motocykl to jest ten docelowy i na zawsze :)

    > Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
    > na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
    > Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
    > pierwszych rocznikow.

    Motocykl ma 20 lat, więc wszystko zależy od stanu technicznego. Zrób
    wszystkie wymiany eksploatacyjne, regulacje zaworów, zmierz kompresje i
    ruszaj w świat. Moja DT125 jest z 96 roku i zawsze do tej pory z wypraw w
    głebokie błoto w czarnej dupie wracała na kołach o własnych siłach :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/