  • 61. Data: 2009-03-21 16:53:08
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <Pine.WNT.4.64.0903211302000.1736@quad>,
    Gotfryd Smolik news nabazgrał:

    > Hm... czym można wygodnie wywoływać pod linuksami np. RAWy z Fusji S5?
    > ;P

    Ponoć Bibble...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 62. Data: 2009-03-21 18:56:08
    Od: "Zjak" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > Efekty mogą być dwa:
    > * teraz będzie OK - możesz spać spokojnie ;),
    > * nie będzie OK - to o ile nie masz jakiegoś magika od Windowsa, to
    > radzę przeinstalować Windowsa. Specem chyba nie jesteś, więc podczas
    > usuwania wirusa, a także jako efekt jego działalności, mogło zostać w
    > Windowsie coś pozmieniane/pousuwane, etc. - bez głębokiego grzebania w
    > systemie to raczej nie dojdziesz. Zmarnujesz na ponowną instalację
    > pewnie ze dwa wieczory ale będziesz miał pewny system. I tym razem nie
    > zapomnij o antywirusie i włączeniu zapory systemowej ;)

    Dziękuję Grzegorzowi i Gotfrydowi za porady, takie działania będą podjęte.
    O efektach poinformuję za tydzień.

    Pozdr.

  • 63. Data: 2009-03-21 20:26:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Mar 2009, l...@l...localdomain wrote:

    > Ponoć Bibble...

    Tak wychodzi... chyba jedyny program (do RAW S5) którego *nie* można
    przetestować przed zakupem (dla S5 wymaga płatnego pluginu, dla którego
    nie ma możliwości pobrania do testów).

    pzdr, Gotfryd

  • 64. Data: 2009-03-22 00:50:47
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 19 of Mar 2009 08:57, januszek wrote:

    > O, chętnie poznam jakiś rozsądny powód dla emulowania windows pod
    > systemami Unix ;)

    Windows jest brzydki, drogi, trudny i niedobry, Nie lubisz go.
    Unix jest ładny, darmowy, łatwy i dobry. Lubisz go.
    Masz do dyspozycji darmowy program jakiegoś krwiopijcy,
    który działa tylko pod windows. Uruchamiasz program
    (np Płatnik, PITy, umeblowanie kuchni wg Ikei itp)
    pod Unixem w trybie emulacji Windowsa.

    --
    nb

  • 65. Data: 2009-03-22 01:25:51
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 19 of Mar 2009 08:31, JD wrote:

    [...]

    > Nie wycinam cytatu, bo zgadzam się ze wszystkim co napisałeś,
    > Nawet w ostatnim aka[picie, że trochę przeginam ;)
    > Ale pisałem wszystko w kontekście polecania linuksa
    > osobie znającej tylko WinXP jak sama napisała.
    > Dla linuksiarza Ubuntu może być samograjem,
    > dla windowsiarza nie (gdzie jest dysk c: ???)

    Dla kogoś kto ma Smienę 8 Nikon D3 może nie być samograjem
    (gdzie się zakłada film???)

    --
    nb

  • 66. Data: 2009-03-22 01:30:30
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 21 of Mar 2009 13:03, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... czym można wygodnie wywoływać pod linuksami np. RAWy z Fusji
    > S5? ;P

    UFRAW nie działa? Jakby co, mogę sprawdzić.

    --
    nb

  • 67. Data: 2009-03-22 08:54:12
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gq44bl$9go$1@news.dialog.net.pl>,
    nb nabazgrał:

    > UFRAW nie działa? Jakby co, mogę sprawdzić.

    Chyba nie do końca działa - nie robi HDR-a z dwóch wielkości pikseli.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 68. Data: 2009-03-22 08:55:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Hm... czym można wygodnie wywoływać pod linuksami np. RAWy z Fusji S5?
    > ;P

    Prawdziwy Mastah wkompiluje cos w jaderko i potem bedzie takie rawy
    wywolywal z lini polecen basha ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 69. Data: 2009-03-22 11:47:10
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 22 of Mar 2009 09:55, januszek wrote:

    > Prawdziwy Mastah wkompiluje cos w jaderko i potem bedzie takie rawy
    > wywolywal z lini polecen basha ;P

    A niby jak ma uruchamiać np taki dcraw?

    http://www.cybercom.net/~dcoffin/dcraw/

    --
    nb

  • 70. Data: 2009-03-23 10:10:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Mar 2009, nb wrote:

    > UFRAW nie działa? Jakby co, mogę sprawdzić.

    Nie działa :)
    Interpretuje tylko "duże piksele", sprowadzając dynamikę do możliwości
    nie najnowszej matrycy z czasów Nikona D200 :)

    pzdr, Gotfryd