  • Data: 2018-07-30 21:03:43
    Temat: Re: G. będzie z tej elektryfikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Monday, July 30, 2018 at 6:51:06 PM UTC+2, T. wrote:

    >Problem w tym, ze tylko teoretycznie. W garazach itp zaklada sie b.
    >maly wspolczynnik jednoczesności, rzedu 0.2, czyli niby kazdy ma
    >bezpiecznik ~10A ( umnie 6A), ale odgorne zalozenie jest takie, ze
    >nie bedzie sie tego pobierac rownoczsnie w wiekszosci garazy. Jesli
    >co 5 zacznie ladowac, to konczy sie limit i dla wiekszej ilosci
    >padnie zasilanie calego budynku...

    A w budynkach mieszkalnych jaki sie zaklada ?
    Bo instalacje w garazu mozemy poprawic, tylko przylacza bloku nie
    chcemy zmieniac.

    > To troche tak, jak rachunki w bankach, niby kazdy moze wybrac swoje
    > oszczednosci, ale jak wiekszosc skorzysta z tej mozliwosci, to bank
    > zbankrutuje ;)

    Wiekszosc ... pare % wystarczy :-)

    Z drugiej strony doniesienia prasowe sugeruja, ze niektore banki i
    skoki stracily polowe pieniedzy klientow, i co ?
    I nic, gdyby ich KNF nie przycisnal, to by dalej tracily :-)

    J.