eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetFunpack / Livebox 2.0 › Re: Funpack / Livebox 2.0
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Funpack / Livebox 2.0
    Date: Sat, 03 Nov 2012 13:48:52 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 52
    Message-ID: <k733rj$ujm$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <k72m2l$8k5$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k731hg$qt0$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@n...notb-home>
    NNTP-Posting-Host: aarx179.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351946931 31350 83.5.209.179 (3 Nov 2012 12:48:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Nov 2012 12:48:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <s...@n...notb-home>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1218215
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-03 13:18, PK pisze:
    > On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    >> Mam alergię na procesy rejestracyjne. :( A tu chyba większością są
    >> specjaliści i odpowiedź można dostać w przeciągu 2,5h. ;)
    >
    > To musisz być strasznie nieszczęśliwy w życiu. Ale skoro masz neo,
    > to masz też konto na orange.pl (ewentualnie nieaktywowane).

    Nie, nie jestem nieszczęśliwy. Studiowanie ciekawego kierunku na UJ-ocie
    daje sporo radości, a i wkrótce snowboard, dziewczyna...

    Konto na orange.pl jak najbardziej mam. A nawet dwa (Funpack i tel. kom.).

    > Chcesz specjalisty - zgłoś się do obsługi klienta Orange.

    Wciśnij 1, pocałuj gwiazdkę, wciśnij trzy, pogłaszcz krzyżyk, wciśnij
    jeden jeżeli chcesz się połączyć z konsultantem (co nie zawsze jest
    tożsame ze "specjalistą", poczekaj 3 min., konsultant przełączy cię do
    innego konsultanta, bo nie zna odpowiedzi, poczekaj 2 min., otrzymaj
    odpowiedź i zapłać za to kilka złotych, bo infolinia, rzecz jasna, nie
    może kosztować 50 gr. za całe połączenie.

    > W szczególności tam dowiesz się, ile tak
    > naprawdę da się wyciągnąć na Twoim łączu.

    Obecnie mam 20Mb/s. Na testach do 18Mb/s, ale do routera podłączone są 3
    komputery, telefon i telewizja. Gdy był technik do kilkuletniego
    liveboxa 1.0, który zbyt często się restartował bądź zawieszał,
    wykonywał jakieś testy i zapytany o maks. prędkość powiedział, że do
    40Mb/s bez problemu.

    > Prędości nowej Neostrady
    > są podawane jako górne limity.

    Wiem, czytałem umowę przed podpisaniem.

    > Wiele do czytania to tu nie ma. Zmiana technologii jak każda inna.
    > Jeśli Twój modem obsługuje ADSL2+, to masz jakieś szanse, że będzie
    > działał z VDSL (choć może obciąć prędkość, przerywać, wieszać się)).
    > Jeśli masz modem nieobsługujący ADSL2+, to nic z tego. W obu wypadkach
    > lepiej po prostu kupić nowy.

    Technik ma przyjść z jakimś Sagemem za ~60 zł. Ale ja i tak w Krakowie
    mam Internet z UPC 25.89 Mb/s, 1.51 Mb/s, więc w domu specjalnie mi nie
    zależy, choć w roku akademickim mamy sporo wolnych dni, nie wspominając
    o 3-miesięcznych wakacjach, więc jeśli może być stabilniejsz 40Mb/s,
    dające lepszą jakość rozmów tel. i obrazu TV, to czemu nie?


    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: