  • Data: 2012-11-03 14:17:16
    Temat: Re: Funpack / Livebox 2.0
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Nie, nie jestem nieszczęśliwy. Studiowanie ciekawego kierunku na UJ-ocie
    > daje sporo radości, a i wkrótce snowboard, dziewczyna...

    Znowu megalomania ON. Masz super wieżę i studiujesz ciekawy kierunek na
    UJ. No brawo - mama na pewno strasznie dumna :D.

    > Wciśnij 1, pocałuj gwiazdkę, wciśnij trzy, pogłaszcz krzyżyk, wciśnij
    > jeden jeżeli chcesz się połączyć z konsultantem (co nie zawsze jest
    > tożsame ze "specjalistą", poczekaj 3 min., konsultant przełączy cię do
    > innego konsultanta, bo nie zna odpowiedzi, poczekaj 2 min., otrzymaj
    > odpowiedź i zapłać za to kilka złotych, bo infolinia, rzecz jasna, nie
    > może kosztować 50 gr. za całe połączenie.

    Czyli masz odpowiedź od profesjonalisty (posiadającego dużo więcej
    informacji o Twoim łączu niż ktokolwiek inny)) za kilka złotych. To
    według Ciebie dużo?

    Pomoc przy ustawieniu neo ze strony TP (tzn. zamówienie ich
    informatyka do instalacji) kosztuje chyba 100 zł, a to jakby trochę
    więcej. Tego rzędu kwotę musiałbyś wyłożyć na "speca" ze słupa lub
    po znajomości (ja brałem po 50 zł, ale na własnym osiedlu, więc bez
    dojazdu itp).

    A jeśli skąpisz kilku złotych i możesz poświęcić więcej czasu, to możesz
    wybrać się do sklepu Orange. W większości są specjalne telefony dla
    klientów. Wieść gminna niesie, że mają wyższy priorytet w kolejce do
    konsultantów. W każdym razie zazwyczaj trzeba stać.

    pozdrawiam,
    PK