  • Data: 2012-11-03 13:18:09
    Temat: Re: Funpack / Livebox 2.0
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Mam alergię na procesy rejestracyjne. :( A tu chyba większością są
    > specjaliści i odpowiedź można dostać w przeciągu 2,5h. ;)

    To musisz być strasznie nieszczęśliwy w życiu. Ale skoro masz neo,
    to masz też konto na orange.pl (ewentualnie nieaktywowane).

    Tu większością są home-grown-nerds (oni od lat tworzą usenet, a tym
    bardziej jego umierające resztki). Chcesz specjalisty - zgłoś się do
    obsługi klienta Orange. W szczególności tam dowiesz się, ile tak
    naprawdę da się wyciągnąć na Twoim łączu. Prędości nowej Neostrady
    są podawane jako górne limity. Jeśli na Twoim łączu da się wyciągnąć
    max 6 mbps, to mniej więcej tyle właśnie będziesz miał - nie ważne czy
    kupisz Neostradę oznaczoną jako 10 czy 40mbps.

    > Dzięki. Poczytam.

    Wiele do czytania to tu nie ma. Zmiana technologii jak każda inna.
    Jeśli Twój modem obsługuje ADSL2+, to masz jakieś szanse, że będzie
    działał z VDSL (choć może obciąć prędkość, przerywać, wieszać się)).
    Jeśli masz modem nieobsługujący ADSL2+, to nic z tego. W obu wypadkach
    lepiej po prostu kupić nowy.

    pozdrawiam,
    PK