  • 51. Data: 2012-01-19 09:20:25
    Temat: Re: Fujifilm X-Pro1
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 12-01-19 00:07, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Rozumiem że mam się wyzbyć wszystkich 'środków wyrazu' jakich nie obejmie
    > 'lepszy kompakt' tak aby wyszło na Twoje?

    Na jakie moje? :) Gdybyś nieco uważniej przeczytał mój pierwszy post
    (wraz z kontekstem), do którego się odniosłeś, zauważyłbyś, że uwaga
    o lepszym kompakcie wyszła przy okazji krytyki argumentu o racjonalności
    finansowej w fotografii hobbystycznej. Nie będę bronił tez, których nie
    stawiałem. Próbowałem tylko wykazać, że szukanie na siłę "racjonalności"
    w wydatkach na sprzęt foto nie ma sensu.
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 52. Data: 2012-01-19 13:01:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 19.01.2012 Pawel Gancarz <y...@t...pl> napisał/a:

> [...]
    > stawiałem. Próbowałem tylko wykazać, że szukanie na siłę "racjonalności"
    > w wydatkach na sprzęt foto nie ma sensu.

    Nie no rozumiem doskonale, tylko właśnie przykład był ciut nie trafny :)
    Bo kompakt fakt faktem wysyci rozdzielczość fullhd, ale na tym się nie
    kończy fotografia.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".