  • 1. Data: 2012-01-09 16:57:51
    Temat: Canon G1X
    Od: John Smith <j...@e...net>

    Nowy pomysł Canona na superkompakt:
    http://www.dpreview.com/news/2012/01/09/CanonG1X_Pre
    view

    --
    Mirek

  • 2. Data: 2012-01-09 17:07:32
    Temat: Re: Canon G1X
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 17:57:51 +0100, John Smith napisał(a):

    > Nowy pomysł Canona na superkompakt:
    > http://www.dpreview.com/news/2012/01/09/CanonG1X_Pre
    view

    Jeszcze trochę by popracowali i by wyszło im m4/3 :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 3. Data: 2012-01-09 17:13:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-01-09 17:57:51 +0100, John Smith <j...@e...net> said:

    > Nowy pomysł Canona na superkompakt:
    > http://www.dpreview.com/news/2012/01/09/CanonG1X_Pre
    view

    IMHO Canon właśnie pokazał, że podobnie jak Nikonowi, wydaje się im, że
    mają na tyle silną pozycję, iż wystarczy pokazać beleco, a i tak się
    sprzeda. Bo ma fajne logo. I kolorowe reklamy. Patrzę na to i nie mogę
    uwierzyć jak bardzo decydenci tej firmy mają gdzieś realne potrzeby
    ambitniejszych fotografujących. Dla mnie prawie wszystko w tym aparacie
    jest zrobione źle - wielkość, zakres i jasność obiektywu, wizjer,
    możliwości ekspansji, wreszcie cena. Jeszcze ze 3-4 lata temu pewnie
    miałby taki aparat szanse być hitem, ale dzisiaj, w dobie m4/3, NEXów,
    Fuji X10? Choć pewnie niestety nadrobią marketingiem i dalej nie
    wyciągną żadnych wniosków. Miejmy nadzieję, że inne firmy, mniej
    zadufanych w sobie, wypuszczą coś fajniejszego, choć w tych pieniądzach
    można już przebierać w bezlusterkowcach.

    de Fresz

  • 4. Data: 2012-01-09 17:19:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 9, 11:57 am, John Smith <j...@e...net> wrote:
    > Nowy pomys Canona na superkompakt:http://www.dpreview.com/news/2012/01/09
    /CanonG1X_Preview

    W tego typu aparacie, nie mogli wybrac gorszego miejsca na celownik
    optyczny.

    ZD

  • 5. Data: 2012-01-09 17:29:02
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-01-09 18:13, de Fresz pisze:

> [...]
    > nadzieję, że inne firmy, mniej zadufanych w sobie, wypuszczą coś fajniejszego, choć
    w tych pieniądzach można już przebierać w

    Co by nie mówić, G11 i G12 widuje się często na turystycznych trasach zachodniej
    Europy. A taki G1X jest od nich lepszy. Pod paroma
    względami jest również lepszy niż 600D z kitem. Jeśli takie G12 i 600D się
    sprzedawały, to czemu nie G1X.
    Ale chyba jednak wolę GX1 Panasonica ze składanym kitem.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2012-01-10 05:10:28
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    powinni zygalskiemu wycelowac w zarosnieta pisde

    Maciej