  • Data: 2009-06-19 18:10:45
    Temat: Re: Frezarka górnowrzecionowa - proszę o opinie
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grupowiczow posiada moze frezarke tego typu? Prosilbym o opinie, moze
    > sugestie
    > co kupic, czego unikac, na co zwrocic uwage. Zauwazylem np ze sa rozne
    > glebokosci frezowania, dla mnie min. to 30mm. No i przydalyby sie jakies
    > prowadnice, ale z tego co widzialem, to wiekszosc frezarek je posiada.

    Przydatne może być oglądanie forum CNC. Tam amatorzy sami budują frezarki, w
    tym do obróbki drewna. Materiałem do budowy jest również drewno. Taka
    frezarka składa się z prowadnic prętowych, które można niedużym kosztem
    wykonać. Jak się doda do tego niedrogie a dobre wrzeciono to już mamy
    działającą obrabiarkę, chwilowo bez sterowania komputerem, ale wszystko
    przed nami.