    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <n0059p$h5k$1@node1.news.atman.pl> <n00b2n$nb1$1@node1.news.atman.pl>
    <n01u5n$lnb$2@node2.news.atman.pl> <n03pb5$qho$1@node1.news.atman.pl>
    <5625e853$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <n06gue$ljb$2@node1.news.atman.pl>
    <562755dc$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <n08ltt$rh5$1@node1.news.atman.pl>
    <562897b6$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0aepc$knc$1@node1.news.atman.pl>
    <562a31cc$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0e193$v7o$1@node2.news.atman.pl>
    <562b7eb9$0$9557$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0gv6o$th6$1@node2.news.atman.pl>
    <562e103d$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0lkg5$b58$2@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Tue, 27 Oct 2015 12:07:31 +0100

    > "Trybun" 562e103d$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Obligacje państwowe można kupić bezpośrednio. :)
    >
    > Wyobraź sobie, że wszystko, co kupujesz, obłożone jest podatkiem (7%)
    > pośrednim.

    Tzn? Jak bezpośrednio? Jak kiedyś kupowałem to nie widziałem innej
    możliwości jak kupno za pośrednictwem PKO BP.. Nie pobierali od tej
    transakcji prowizji, ale jednak nie można tego postrzegać jako "zakup
    bezpośredni".

    Od kiedy? Jak kiedyś inwestowałem na giełdzie to wszelakie transakcje na
    GPW były zwolnione z opodatkowania. Oczywiście nie mam tu na myśli
    prowizji dla pośrednika, czyli Biura Maklerskiego.

    > Pieniądz zawsze jest i środkiem, i celem -- powyższa wypowiedź jest
    > zbyt uniwersalna.

    Wcale nie, nie ważne czy na koncie ZUSu są miliardy złotych, czy stan
    konta wynosi 0, emerytowi czy pracownikom Zakładu to dokładnie wisi.