  • Data: 2015-10-28 01:18:15
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 562f5a09$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > PiS to pomyłka już przy wybieraniu nazwy stowarzyszenia. Bo tak się składa
    zasadniczo że termin "Prawo" jest przeciwieństwem
    > "Sprawiedliwości". Może kiedyś tam za Króla Salomona, ale na pewno nie w
    współczesnych czasach. Teraz człowiek to już tylko ze
    > sporym zasobem gotówki może szukać sprawiedliwości w sądach*.

    Prawo i sprawiedliwość to słowa pokrewne.
    Polskie sądy bazują na bolszewizmie krytykowanym nawet przez ,,producenta''.

    > Sąd - świątynia w której egzekwuje się postanowienia prawa.

    Białostockie sądy to banda oprawców. Kiedyś traktowano mnie tam
    wyjątkowo dobrze z uwagi na moją pozycję na uczelni -- sztywno
    związanej z sądami. Dziś?...

    wypuklina to skolioza
    Sąd Okręgowy odrzuca miraże/fatamorgany
    rezonans magnetyczny i moje ,,zeznania'' (o drętwieniu prawej ręki czy
    prawej nogi) są subiektywne i bezwartościowe, natomiast ocena biegłej
    (wzięta znikąd -- brednie o bólach szyi) to ocena obiektywna i miarodajna
    wykresy spirometrii i wyniki testów z alergenami nie są istotne, zaś ocena
    saturacji/nagazowania krwi tlenem za pomocą pulskoksymetru jest wyznacznikiem

    Pulskoksymetr nie pobiera krwi -- bada zawartość tlenu na podstawie koloru krwi.

    Można to opisywać godzinami? Raczej -- tygodniami bez przerwy lub latami z
    wyjaśnieniami...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pulsoksymetr

    Działa na zasadzie pomiaru pochłaniania przez czerwone krwinki w naczyniach
    włosowatych promieniowania o dwóch różnych długościach fali - czerwonego
    i podczerwonego[1]. Mierzony sygnał składa się z dwóch składowych: stałej
    i zmiennej (pulsującej)[2][3]. Składowa zmienna opisuje absorbancję pulsującej
    krwi tętniczej[2][3]. Na podstawie pomiaru oblicza się stopień nasycenia
    hemoglobiny tlenem (SpO2)[3]. Pulsoksymetr mierzy też tętno[3][4].

    Kiedy jest źle? Gdy saturacja jest niższa niż 95%. A jaki jest błąd pomiaru?
    Przy prawidłowym wykonaniu pomiaru -- 5%. :) Zatem nawet wynik 100% może już
    graniczyć z normą. ;) Ale biegła:

    najpierw każe mi czekać (półtorej godziny?)
    później -- siedzieć nieruchomo (ze 3 kwadranse?)
    po czym każe mi głęboko oddychać (rzekomo bada mnie stetoskopem/słuchawkami)
    następnie zakłada pulskosymetr na palec i zakrywa starannie ręką
    i ukrywa wynik przede mną

    JF uważa, że słuszną rzeczą jest zakrywanie wyniku. :)

    Policjant pijakowi pokazuje wynik dmuchawki -- biegły mnie nie pokazuje...

    -=-

    Jak w tamtych dniach czułem się? Najgorzej od jesieni 2009 roku.
    Złożyły się na to różne czynniki:

    -- przyzwyczaiłem się do Allertecu
    brałem już 4 tabletki dziennie, ale ze skutkiem słabym;
    normalnie należy brać 1 tabletkę dziennie; 4 -- to dopuszczalne maksimum

    -- była nienaturalnie ciepła zima

    -- było jeszcze coś, czego już nie pamiętam

    I były też czynniki działające odwrotnie:

    -- parę dni wcześniej padały deszcze po długiem okresie suszy
    (te deszcze uratowały mnie, bo susza niemal położyła na łopatki)

    -- badanie odbyło się wieczorem

    niedługo później miałem wizytę u kardiologa -- rano...
    Oczy łzawiły, z nosa lało się, wyglądałem na zakatarzonego...

    Akurat wówczas byłem już na innych lekach -- ponoć kolejnej generacji...
    (zawierały desloratadynę)

    Być może ów pulskoksymetr w istocie pokazał wynik tak zły, że biegła
    zastanawiała się nad tym, czy nie będzie to mój ostatni dzień żywota. ;)

    -=-

    Do tego sąd gubi załączniki -- nowych nie chce w miejsce zagubionych...
    Czyta to, czego nie ma w piśmie (zarzuty i wniosek) ale nie dostrzega tego, co
    piszę...
    Sędzia ma duży dystans i do formy, i do stylu, ale uważa wypowiedź za logiczną,
    rzetelną...

    A Sąd Okręgowy (3 osoby -- co 3 głowy to nie jedna) uważa, że polemizuję z
    PRAWIDŁOWYKI ustaleniami opinii.
    A jakież to ustalenia? Ano -- wypuklina to skolioza.

    Kilka dysków z wypuklinami układa się w skrzywienie kręgosłupa?...

    -=-

    Skąd Sąd wie, że ustalenia są prawidłowe?
    Nie jest przecież lekarzem... A może jest?
    Więc w jakim celu zlecił badanie lekarzowi?...

    Sytuacja wypisz wymaluj z grup dyskusyjnych, gdzie pewien prawnik
    zarzuca mi podanie złych koordynatów mego mieszkania... Skąd ów
    prawnik zna poprawne?

    Akurat rzeczywiście podałem błędnie, ale nie aż tak, jak mi zarzucono.
    Pomyliłem ostatnią cyfrę -- błąd wyniósł 2 sekundy kątowe.

    Ale pozostają pytania:

    -- skąd sąd wie, że ustalenia opinii są prawidłowe?
    -- skąd grupowy prawnik (radca prawny chyba) wie, jakie są poprawne koordynaty mego
    mieszkania?

    -=-

    Fałsz poganiany fałszem goni fałsz -- oto obraz białostockiego sądu. :)

    -=-

    Wróćmy do ZUSu...
    Umorzenie obligacji OFE to reforma emerytalna.
    Ale obok nie jest inna -- której celem jest obniżenie wysokości emerytur.

    Około 19 miliardów ,,ginie'' przy okazji umorzenia obligacji.
    Ale te miliardy łatwo wytłumaczyć -- to jakaś demograficzna rezerwa,
    której już wcześniej nie wlicza do długu jawnego.

    Obok niej znika chyba 13 miliardów...

    Nie od dziś wiadomo, że łatwiej ukryć coś w masie zdarzeń...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'