  • Data: 2022-04-22 11:02:18
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-22 o 10:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Zapytaj tych co mieszkają w Krakowie :D Wieczny smog :D
    No cóż, więcej węgla palcie :(
    U mnie jest też smog ale to na pv się aż tak nie wpływa.

    > W Wlkp po prostu chmury były tak nisko zimą, że można było jeść tylko
    > naleśniki. Mam porobione prtsc z tego okresu (dane) u różnych panelarzy
    > i nie jest to opcja jednostki. Zwyczajnie, było bardzo kiepsko. Lato
    > 2021 też nie dopieszczało a zimne noce (5C) to odkręcanie ogrzewania.
    > Może ten rok będzie lepszy...
    u mnie góry zasłaniają w zimie, więc każdy ma coś :)

    > Teraz wystarczy, żeby przyszła lepsza zima z opadami śniegu i od
    > listopada do marca możesz mieć pokrywę z zerową produkcją.
    Ale z paneli śnieg bardzo szybko spływa, na dodatek się same ogrzewają
    więc to przyśpiesza.
    Najgorsze są solary rurowe, tam śnieg faktycznie trzyma się długo a
    widzę je u sąsiada więc mam porównanie.

    --
    Janusz