  • 41. Data: 2011-05-24 09:26:40
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

> [...]
    > Moja wina nie ulega wątpliwości - ostro pałowałem w terenie niezwykle
    > gęsto zabudowanym. Wprawdzie w obu przypadkach w czasie przejazdu żywego
    > ducha nie widziałem, ale jakiś zasrany kot z krzaków mógł wyskoczyć. A
    > nie. Nawet krzaki tam chyba nie rosły. W każdym razie kajam się. Gdybym
    > trafił na Policję, to pewnie pogroziliby mi palcem, ale trafiłem na
    > bezduszny fotoradar, w dodatku z ustawionym minimalnym progiem
    > dopuszczalnej prędkości (albo zgoła poniżej, biorąc pod uwagę informację
    > znalezioną w necie, że do kogoś wysłali mandat na 0 zł za 43/50 ;-)).

    Ostatnio też dostałem zdjęcie z Kobylnicy.
    Było lekko rozmazane i jakoś dziwnie rozmazane. Tablica rejestracyjna
    zamiast na aucie była trochę niżej na asfalcie :)
    Samochód na zdjęciu taki sam jak mój.
    Napisałem, że w tym dniu nie byłem w tym rejonie i na zdjęciu to nie jest
    moje auto. Za jakiś czas przysłali pismo, że przepraszają, nastąpiła awaria
    fotoradaru. (sam sobie dokleił nr rejestracyjny:)))
    Ja faktycznie w tym czasie nie jechałem tamtędy.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 42. Data: 2011-05-24 09:53:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 09:26:40 +0200 osobnik zwany K.Z. wystukał:

    > Ostatnio te? dosta?em zdjecie z Kobylnicy. By?o lekko rozmazane i jako?
    > dziwnie rozmazane. Tablica rejestracyjna zamiast na aucie by?a troche
    > ni?ej na asfalcie :) Samochód na zdjeciu taki sam jak mój. Napisa?em, ?e
    > w tym dniu nie by?em w tym rejonie i na zdjeciu to nie jest moje auto.
    > Za jaki? czas przys?ali pismo, ?e przepraszaj?, nast?pi?a awaria
    > fotoradaru. (sam sobie doklei? nr rejestracyjny:))) Ja faktycznie w tym
    > czasie nie jecha?em tamtedy.

    ale wysłałeś to do prokuratury?
    to przecież ordynarne oszustwo, przekroczenie uprawnień przez
    funkcjonariusza państwowego i poświadczenie nieprawdy.
    Kolesie ze straszy fiejskiej mogą dostać po parę lat.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2011-05-24 10:38:17
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > ale wysłałeś to do prokuratury?
    > to przecież ordynarne oszustwo, przekroczenie uprawnień przez
    > funkcjonariusza państwowego i poświadczenie nieprawdy.
    > Kolesie ze straszy fiejskiej mogą dostać po parę lat.

    Nie chce mi się bawić w takie rzeczy.
    Byłem zadowolony, że odstąpili od mandatu, ale gdyby się upierali to śmiało
    poszedłbym do sądu.
    Na zdjęciu był samochód taki jak mój, ale po dacie i godzinie doszedłem do
    tego, że nie byłem tam w tym czasie.
    Zdjęcie było od tyłu i rejestracja nie była na zderzaku tylko wklejona
    poniżej na drodze.
    Dla mnie to był przekręt. Pyza tym gdyby wiedzieli, że jest autentyczne
    zdjęcie i wykroczenie, to by tak łatwo nie odpuścili.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 44. Data: 2011-05-24 10:43:48
    Od: "taki jeden wyborca" <t...@j...com>

    > Wykroczenie jest świeżutkie, z początku maja, więc działają można
    > powiedzieć ekspresowo. Właśnie o te przepisy wykonawcze mi chodzi, bo
    > tak coś czytam na ten temat, tylko jak to w internecie - ciężko
    > stwierdzić co jest najaktualniejsze :-)

    Witam,
    MSWiA wraz z Min. Infrastruktury wysmażyły opinie o dopuszczalności
    wykonywnaia pomiarów fotoradarem przez SM pomimo braku rozporządzenia
    Minstra Infrastruktury do art 129 h pkt 5 ustawy Parwo o ruchu drogowym.
    Prawnicy z którymi rozmawiałem nie zostawili suchej nitki na tej opinii. SM
    może skierowac sprawę do sądu ale tam polegnie sromotnie, gdyż będzie
    musiała odpowiedziec na pytanie "Czy były spełnione warunki pomiaru
    określone w przepisie wykonawczym do ustawy?". Przepisu aktualnie brak. A
    przepis ten (projekt póki co) określa m.in. "szczegółowe warunki wykonywania
    przez starżników miejskich (gminnych) czynności z zakresu kontroli ruchu
    drogowego, o których mowa w art. 129 b ust. 4 ustawy... w tym obowiązku
    oznakowania miejsc kontroli.". Jak było oznakowane miejsce kontroli? Zgodnie
    z nieistniejącym rozporządzeniem?
    Pzdr
    Koshy
    Tutaj link do projektu rozporządzenia.
    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/
    projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy/proj_ro
    zp_urz_rejestr
    lub
    http://skocz.pl/dcsiw

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6146
    (20110523) __________

  • 45. Data: 2011-05-24 10:59:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-23 16:20, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 23 May 2011 16:17:56 +0200 osobnik zwany Arek wystukał:

    > nie ma opcji wyboru. Pytanie jest nielegalne.

    Ostatnio podczas takiej rozmowy, zacytowałem treść takiego mandatu. Jest
    wybór do tego każda opcja ma dwa warianty. Pytanie jest legalne tylko
    wymaganie odpowiedzi nie ma podstaw prawnych więc odpowiadać nie musisz.

    A.

  • 46. Data: 2011-05-24 11:01:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-23 19:25, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-05-23 16:39, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nie wiem czy całe i czy chodzi o zarabianie na turystach, ale w wielu
    > miejscach jest dostatek fotoradarów. Zabudowany to 50km/h i tyle,
    > jak ktoś chce szybciej to płaci frycowe. Można się przyzwyczaić.

    Zamiast teoretyzować, przejedź się tam. Jak po przejechaniu ok 100km
    lasami i pustymi polami z prędkością 50km/h nadal będziesz tak uważał to
    wrócimy do rozmowy. Póki co mówisz o czymś o czym nie masz zielonego
    pojęcia.

    A.

  • 47. Data: 2011-05-24 11:05:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-23 23:06, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Mam wrażenie, że Ty nigdy nie byłeś w żadnym "innym kraju".

    Nie tylko Ty. I myślę, że nie tylko w innym, ja czasem odnoszę wrażenie,
    że on nawet po naszych drogach nigdy nie jeździł.

    A.

  • 48. Data: 2011-05-24 11:24:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 11:01, Arek pisze:

    > Zamiast teoretyzować, przejedź się tam.

    Byłem wielokrotnie i nie zamierzam tego udowadniać w żaden sposób.

    > Jak po przejechaniu ok 100km
    > lasami i pustymi polami z prędkością 50km/h nadal będziesz tak uważał to
    > wrócimy do rozmowy. Póki co mówisz o czymś o czym nie masz zielonego
    > pojęcia.

    Nie zamierzam Ci udowadniać, że tkwisz w błędzie, ale to jakby nie mój
    problem.

  • 49. Data: 2011-05-24 11:30:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 11:05, Arek pisze:

    > Nie tylko Ty. I myślę, że nie tylko w innym, ja czasem odnoszę wrażenie,
    > że on nawet po naszych drogach nigdy nie jeździł.

    No, dziś zrobiłem nawet 11 kilometrów, tylko nitro mi się skończyło.
    Wieczorem będę brał udział w wyścigu na najlepszy wynik na okolicznych
    fotoradarach. Nie wiem tylko, czy tata mi pozwoli, bo ostatnio mam
    szlaban za wyniki w nauce...

  • 50. Data: 2011-05-24 11:44:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 09:26, K.Z. pisze:
> [...]
    > fotoradaru. (sam sobie dokleił nr rejestracyjny:)))
    > Ja faktycznie w tym czasie nie jechałem tamtędy.
    U mnie też numery wiszą gdzieś na asfalcie, a na jednym zdjęciu to nawet
    w dwóch kopiach (jedna to lustrzane odbicie dodatkowo odwrócone i
    wiszące na kole). Ale niestety wygląda na to, że to mój grat, no i tego
    przystojnego facia za kierownicą też znam ;-)

    Maciek