  • 81. Data: 2011-09-12 09:52:45
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:

    > Kali-llino? :-)

    Nie - umiejętność domyślenia się w jaki sposób myśli właściciel drogi.
    Państwowy.

  • 82. Data: 2011-09-12 09:53:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ależ właściciel terenu zezwolił.

    A kto coś mówił o zezwoleniu właściciela terenu?

  • 83. Data: 2011-09-12 10:48:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Jest zgoda - nie ma samowoli.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 84. Data: 2011-09-12 10:51:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jest zgoda - nie ma samowoli.

    LOL !!!!
    A zgoda dowolnego menela spod budki z piwem nie wystarczy przypadkiem?

    Na tej samej zasadzie - zgoda jest, więc nie ma samowoli, skoro pomijasz
    fakt CZYJA zgoda musi być.

  • 85. Data: 2011-09-12 11:00:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2011 10:51, Cavallino pisze:

    > Na tej samej zasadzie - zgoda jest, więc nie ma samowoli, skoro pomijasz
    > fakt CZYJA zgoda musi być.

    No to powiedz nam, kto i na jakiej podstawie musi udzielić zgody na
    postawienie tabliczki na czyjejś prywatnej posesji.

  • 86. Data: 2011-09-12 11:24:29
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 12 Sep 2011 10:51:23 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >LOL !!!!
    >A zgoda dowolnego menela spod budki z piwem nie wystarczy przypadkiem?
    >
    >Na tej samej zasadzie - zgoda jest, więc nie ma samowoli, skoro pomijasz
    >fakt CZYJA zgoda musi być.

    Chyba mało spałeś. Przecież linię wyżej jest mowa o "zezwoleniu
    właściciela terenu". Skąd więc Twoje wątpliwości co do tego, kto się
    zgodził?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 87. Data: 2011-09-12 11:28:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba mało spałeś.

    Albo Ty nie wiesz o czym gadasz.

    >Przecież linię wyżej jest mowa o "zezwoleniu
    > właściciela terenu".

    No właśnie.
    Ale nie zapodałeś komu i do czego jest potrzebne zezwolenie właściciela
    terenu w tym kontekście o którym mowa.
    A w nim jest warte tyle samo co zezwolenie menela.
    Czyli nic.

  • 88. Data: 2011-09-12 18:33:33
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4e6caef6$1@news.home.net.pl>:

    > Pomijając taki detal, że ta niebieska tablica nie jest nawet na
    > oficjalnej liście znaków i sygnałów drogowych,

    A teraz pod stół i szczekaj:
    <http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20111330772&
    type=2>

    --
    Tomasz Nycz

  • 89. Data: 2011-09-13 07:29:57
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-10 09:17, Cavallino pisze:
    > Jeśli będą dotyczyły biegnących przy tym terenie dróg publicznych - to
    > zdecydowanie nie wolno.

    Dobre sobie, jeszcze nie słyszałem, żeby droga publiczna przebiegała
    przez czyjś teren. Jeżeli chcą sami decydować co ma tam stać, a co
    nie, to niech wykupią od właściciela metrowy pas tej jego działki.
    Gdyby ten znak miał z 60 metrów wysokości, to może by podpadał pod
    przepisy Urzędu Lotnictwa Cywilnego, a tak to mu mogą skoczyć,
    ...a tą pieprzoną straż miejską to się powinno rozwiązać, bo są
    to pasożyty. Zero pożytku z nich. W większości znanych mi przypadków,
    jest to banda niedowartościowanych głąbów. Całą kasę przekazało by się
    na policje i jakoś by to zaczęło funkcjonować.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 90. Data: 2011-09-13 08:07:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2011 18:33, 'Tom N' pisze:

    > A teraz pod stół i szczekaj:
    > <http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20111330772&
    type=2>

    Może to w twojej rodzinie się szczeka, sukinsynu, ale nie w mojej.

    To po pierwsze.

    Po drugie chamy nie ujednoliciły tekstu, a ja w odróżnieniu od ciebie
    nie mam czasu siedzieć non-stop przed ministerstwem i pilnować, co
    nowego rzucają.

    Po trzecie - dlaczego nie ma vacatio legis?

    Po czwarte - a wiesz przypadkiem kiedy ta tablica została postawiona, hmm?