  • 1. Data: 2011-09-07 20:27:34
    Temat: Hipotetyczna rozterka
    Od: to <t...@x...abc>

    Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?

    Jak myślicie?

  • 2. Data: 2011-09-07 20:31:06
    Temat: Re: Hipotetyczna rozterka
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-07 20:27, to pisze:
    > Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    > pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?
    >
    > Jak myślicie?

    ... nie zaśmiecaj grupy, sio na pl.rec.motocykle ;-D

  • 3. Data: 2011-09-07 20:31:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-07 20:27, to pisze:
    > Czy właściciel takiego oto pojazdu: http://tiny.pl/h56sd może być
    > pełnoprawnym uczestnikiem tej grupy dyskusyjnej?
    >
    > Jak myślicie?

    Znaczy faceci/kobiety mający 2,3-letnie dzieci nie mogą być?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-09-07 20:36:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Znaczy faceci/kobiety mający 2,3-letnie dzieci nie mogą być?

    Wtedy właścicielem jest dziecko. :>

  • 5. Data: 2011-09-07 20:53:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciek

    > ... nie zaśmiecaj grupy, sio na pl.rec.motocykle ;-D

    Przepraszam, ale bardzo zaciekawiła mnie ta kwestia. Czy mógłbyś jednak
    wyrazić swoją opinię w przedmiotowym temacie?

  • 6. Data: 2011-09-07 20:55:03
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-07 20:36, to pisze:
    > begin Grejon

    > Wtedy właścicielem jest dziecko. :>

    Użytkownikiem co najwyżej. Tatuś kupuje, tatuś płaci :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-09-07 20:59:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Grejon

    > Użytkownikiem co najwyżej. Tatuś kupuje, tatuś płaci :)

    Właścicielem brudnej pieluchy też jest tatuś? Jak dał, to już nie jego.
    Najlepiej potwierdza to znane przysłowie: kto daje i odbiera, ten się w
    piekle poniewiera.

  • 8. Data: 2011-09-07 21:00:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-07 20:59, to pisze:
    > begin Grejon

    > Właścicielem brudnej pieluchy też jest tatuś? Jak dał, to już nie jego.
    > Najlepiej potwierdza to znane przysłowie: kto daje i odbiera, ten się w
    > piekle poniewiera.

    A kto? Dziecko jak zas... pieluchę to jej samo nie wyrzuci :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2011-09-07 21:05:06
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A kto? Dziecko jak zas... pieluchę to jej samo nie wyrzuci :P

    To Ty co najwyżej zarządzasz jego majątkiem... ;-)

  • 10. Data: 2011-09-07 21:08:34
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-09-07 20:59, to pisze:
    > begin Grejon

    > Właścicielem brudnej pieluchy też jest tatuś? Jak dał, to już nie jego.

    Nie dał.
    Udostępnił do obsrania i jeszcze zapłacił za usługę w żarciu.
    --
    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego