  • 101. Data: 2011-09-13 18:35:51
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:j4mru8$dtd$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    type=2>
    > Może to w twojej rodzinie się szczeka, sukinsynu, ale nie w mojej.
    > To po pierwsze.

    Po pierwsze: dobry burek, wystarczy palcem kiwnąć i szczekasz

    > Po drugie

    Po drugie: KF ci nie działa

    --
    Tomasz Nycz

  • 102. Data: 2011-09-14 21:05:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 18:35, 'Tom N' pisze:

    > Po pierwsze: dobry burek, wystarczy palcem kiwnąć i szczekasz

    OK, postaram się napisać języka adekwatnego do twojego poziomu moralnego
    i umysłowego: twój ojciec jest burek, twoja siostra, twój brat, twoja
    dziewczyna, wszyscy twoi kumple z twojej meliny, a twoja matka to
    pedalski burek.

    > Po drugie: KF ci nie działa

    Inny komputer, inna konfiguracja, tępy burku.

    Tutaj też *plonk*

    PS: Nycz to kicz...

  • 103. Data: 2011-09-14 21:16:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 12:51, Cavallino pisze:

    > Ale jak go postawisz nie 2 metry, ale 2,5 od drogi (bo tam się zaczyna
    > Twoja działka) to nadal będzie to taki sam znak co stojący 2 m od drogi,
    > czyli na ziemi należącej do zarządcy drogi.
    > I nadal musisz mieć zgodę ZARZĄDCY DROGI na jego postawienie.

    Nie, bo taki "znak" nie dotyczy tej drogi.

    Tak na prawdę ten znak ewentualnie informuje, że na tej posesji prędkość
    jest rejestrowana elektronicznie. Twoja wynikająca z nieznajomości zasad
    prawidłowego ustawiania znaków pomyłka w interpretacji jest twoim problemem.

    Swego czasu żółte odblaskowe kamizelki były domeną głównie policji.
    Gdybyś ty w swojej nieświadomości uznał za policjanta zwykłego cywila,
    bo miał odblaskową kamizelkę (ale bez żadnego napisu czy innych
    sugestii), to zaraz poleciałbyś z donosem, że ktoś się podaje za
    funkcjonariusza??

    Swoją szosą jakby ktoś postawił znak 2 metry od drogi (jakby tam było
    tyle miejsca), czyli w tym przypadku za chodnikiem, to i tak nie byłby
    to prawidłowy (czyli obowiązujący) znak dla danej jezdni.

    > Ano właśnie takiego warunku nie ma.

    Jest - rozporządzenie określa, gdzie mają stać obowiązujące znaki drogowe.