  • 21. Data: 2014-02-13 08:05:13
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 23:21, megrimsES pisze:

    > To nie jest zabawne. To tragiczne. Poznaj więcej ludzi.

    Nie. To zwykły odruch obronny. Gdy urzędnicy za bardzo cisną - to ulica
    zaczyna odpierać ich ataki. To jeden ze sposobów.

    --
    MN

  • 22. Data: 2014-02-13 08:06:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 23:29, Czesław Wiśniak pisze:

    > ROTFL.

    Hę?
    Nie raz dostawałem błyskiem po oczach z radaru sprawdzającego pasy.

    --
    MN

  • 23. Data: 2014-02-13 08:18:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 21:37:56 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Najzabawniejsze, że nie znam nikogo, kto by z głębi serca potępił takie
    > akcje.

    No nie, nawet tu na grupie by sie znalazlo.

    ciekaw jestem reakcji miejscowych ... w glebi serca popieraja i
    jeszcze zapalki uzycza, czy to ich wioska, ich dzieci chodza ta droga,
    wiec siegna po telefon ...
    A FR ich nie dotyczy - wiedza gdzie stoja ..

    J.

  • 24. Data: 2014-02-13 08:36:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Hę?
    > Nie raz dostawałem błyskiem po oczach z radaru sprawdzającego pasy.

    Szczerze wątpię, zwlaszcza jak fotka byla od tylu :)

  • 25. Data: 2014-02-13 08:55:47
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-13 08:05, Marcin N pisze:

    > Nie. To zwykły odruch obronny. Gdy urzędnicy za bardzo cisną - to ulica
    > zaczyna odpierać ich ataki. To jeden ze sposobów.

    Doczytałem. Wcześniej zrozumiałem odwrotnie.

    Ulica już w Polsce nic nigdy nie zrobi. Kraj upadnie
    całkowicie.

  • 26. Data: 2014-02-13 08:58:40
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ulica już w Polsce nic nigdy nie zrobi. Kraj upadnie
    > całkowicie.

    Tez jestem tego zdania :)

  • 27. Data: 2014-02-13 09:04:46
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-13 08:58, Czesław Wiśniak pisze:

    > Tez jestem tego zdania :)
    Australia?

  • 28. Data: 2014-02-13 09:06:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4

    > Tez mi chyba strzelil - albo blisko mnie kogos innego
    > bo flasha widzialem. Ale u mnie na liczniku bylo
    > ledwie ponad 70.

    Też wczoraj?

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2014-02-13 09:13:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Australia?

    Brazylia, z przymusu :)

  • 30. Data: 2014-02-13 09:28:14
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-13 09:13, Czesław Wiśniak pisze:

    > Brazylia, z przymusu :)
    Jak niektórzy tu wiedzą to od 2 lat walczę z nowotworem
    u syna. Teraz ma 4 lata i na 97% (wg MSKCC) jest wyleczony.

    I akurat fotoradary to nie jest powód, aby opuszczać ten kraj.
    Ale leczenie Polsce dzieciaków z tak poważnymi chorobami
    to to jest powód. Nikomu nie życze aby przez takie coś przechodził.
    Jak się patrzy na urzędnicze podejście niestety większości lekarzy,
    ich niekompetencje, nepotyzm i korupcje to dramat.