  • Data: 2010-02-16 23:19:53
    Temat: Re: Fotonet Tychy - czy ktoś zna parametry?
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Jak coś takiego sfotografujesz, to powinieneś zacząć grać w totka,
    > tudzież innego jednorękiego bandytę.

    Bezpośrednio nie sfotografuję. Ale może pojawić się jako efekt
    filtru wyostrzającego na zdjęciu o niedużych rozmiarach.
    Taki filtr powinien działać na "końcowych pikselach", a nie
    na obrazie, który potem będzie jeszcze skalowany.

    Wysyłam teraz do laboratorium pliki znacznie większe, niż potrzeba
    (np. 10 megapikseli) - właśnie po to, żeby uniknąć pokazanych
    efektów. A wystarczyłoby wysyłać dla formatu pocztówkowego
    np. 2 megapiksele - tylko nie znam dokładnych rozmiarów...
    Gdybym znał, byłaby dodatkowo pełna kontrola nad ewentualnym
    filtrowanie.

    Przecież to nic dziwnego, że np. sterownik drukarki zna dokładną
    rozdzielczość drukarki i zgodnie z nią realizuje np. dithering?

    P.